Best Employer Fest

Festival de bune practici “employee experience”

WEBCAST
30 iunie 2021, orele 13.00- 17.30

Despre

Vă oferim un festival dedicat eforturilor interne de a atrage, a motiva și a susține angajații și specialiștii valoroși.

Propunerea noastră este să punem sub lumina reflectorului efortul și ideile; munca sustinută a întregii echipe de HR ce conduc an de an în recunoașterea organizației de a fi angajatorul deziderabil.

BEST EMPLOYER FEST este locul unde ne întâlnim pentru a ne bucura și a ne împărtăși în toată diversitatea ce facem noi, HR-ul, pentru colegii nostri. Ne luăm idei. Schimbăm bune practici. Oferim și primi feedback și ne intoarcem cu toții mai bogați și cu o nouă energie, pentru a continua.

Recunoașterea de “Angajator de Top” vine în urma alinierii și existenței unei strategii de Resurse Umane și Leadership foarte bine pusă la punct. Este unul dintre principalele rezultate ale întregii echipe de HR. Iată de unde și importanța pe care dorim să o acordăm acestui subiect.

Fie că ai aplicat sau nu pentru recunoașterea de angajator de top, noi știm că și tu depui eforturi constante, ai strategii și direcții clare pentru a atrage în această piața, experți. Știm că rotițele HR-ului se unesc cu ale Managerilor pentru efort susținut și SLA-uri în recrutare foarte ambitioase.

TEMATICA:

  • Intrebările arzătoare din HR de mai bine de 5 ani. Intrebări care vor continua să fie fierbinți și în perioada următoare.
  • Când vine noul coleg?
  • Cum găsim oameni, cum găsim acest profil atat de specific?
  • Cum păstrăm oameni, cum dezvoltăm și integrăm în continuare noul venit în cultura noastră?
  • Ce să fac să fie mai responsabil, să vrea mai mult, să facă niște extra pași? Să văd că e odihnit și îi place ce face?
  • Comunicarea, beneficiile, accesibilitatea, valorile interne, transparența deciziilor, mediul de lucru și oportunitățile viitorului dorit sunt doar câteva dintre palierele ce au trebuit gândite, regândite și reașezate în ultimul an pentru ca organizația să își păstreze atractivitatea.
  • Prin programe adaptate contextului, majoritatea companiilor au asigurat instrumente de susținere a tonusului organizațional și stării de bine și au continuat, la început timid iar anul acesta în același ritm ca înainte, campaniile de employer branding. În felul acesta au menținut sentimentul puternic de apartenență al angajaților săi. Dar, pentru ca o astfel de campanie să fie posibilă, e necesar să ai ce comunica și lucrurile intern să fie coerente și aliniate. Deci multă, multă muncă.

Vino alături de noi și de peste 12 Strategi și Experti în HR să cunoaștem și să împărtășim comunității cele mai bune exemple de la cele mai admirate companii, într-un festival de bune practici de “employee experience”, proiecte și inițiative ce ne ajută să fim un angajator de TOP.

UPDATE: Înregistrarea video integrală

Toate prezentările individuale și Panelul pot fi urmărite AICI

AGENDA

 13.00-13.10 Deschiderea evenimentului
Iulia Buciuman, Managing Partner, HUMANISTIC, Moderator

 13.10 – 13.30  Profil de angajator dezirabil
Speaker:
Elisabeta  Moldoveanu, Business Unit Manager Grafton by Gi Group
 Efectele lui 2020 se simt încă și probabil vor marca ritmul în care ne desfășurăm activitatea pe termen cel puțin mediu. Am trecut de la a candidate driven market la focus înapoi pe angajator și, cu toate ca această schimbare vine cu avantaje, aduce și o presiune pe imaginea pe care angajatorii o proiectează în piață.

 13.30- 13.50   Comunicarea unui brand de angajator global în context local
Speaker: Simona Fuchilă, HR Director, Emerson Automation Solutions
 O strategie de employer branding care păstreaza integritatea și autenticitatea brandului în timp ce devine relevant pentru audiența locală. De la definirea Employer Value Proposition, a elementelor de unicitate, la modul în care sunt comunicate pe diferite canale, intern și extern, la acțiuni de susținere a educației STEM și inițiative de sustenabilitate. 

13.50-14.10   Impactul strategiei HR in dezvoltarea talentelor
Speaker: Alina Coroiu, HR Manager, Cognizant Softvision
Cum arată o strategie de dezvoltare a talentelor în industria creativă? De la rolul comunităților tehnice în conectarea echipelor, la personalizarea experienței fiecărui membru în parte, de la creșterea echipelor prin adaptarea la neprevăzut, la organizarea în huburi.

 14.10-14.30 Schimbul de generații
Speaker: Liviu Radu, Șef Departament Planificare Strategică și Analiză Performanță, Nuclearelectrica
Despre provocările actuale apărute în contextul schimbului de generații, într-o industrie cu particularități, reguli și rigori care limitează aria de recrutare și selecție în piața forței de muncă, precum și soluțiile identificate pentru atingerea obiectivelor de business ale Nuclearelectrica. 

14.30-14.50 Studiu Benefit 2020 – ce beneficii extra-salariale si-au ales angajatii?
Speaker: Anne-Marie Slav, Sales Team Leader Benefit Integration, Benefit
Pandemia și restricțiile impuse de distanțarea fizică au influențat și schimbat comportamentul angajaților în ceea ce privește alegerile beneficiilor.  Vom afla care au fost beneficiile cu cele mai mari schimbări  în 2020 vs.2019:  top beneficii cu cele mai mari creșteri &  top beneficii cu cele mai mari scăderi în 2020.

14.50-15.10   Beneficii pentru starea de bine a angajaților
Speaker: Aleksandra Talpoș, HR Specialist Compensation & Benefits, Continental Automotive România
 Despre cele mai apreciate componente ale pachetului de beneficii, dar și despre alte aspecte importante de care trebuie să țină seama angajatorii atunci când dezvoltă strategia de beneficii extrasalariale vom discuta în cadrul temei Beneficii pentru starea de bine a angajaților.

 15.10-15.30 Why work for Flex?
Speaker: Maria Dohotari, Human Resources Business Partner, Flex
 Ritmul alert de schimbări și provocări din ultimul an și jumătate a setat ca prioritate sănătatea și siguranţa tuturor la locurile de muncă.  Ne preocupă în continuare un mediu de lucru sigur și o cultură în care ne respectăm, ne prețuim reciproc, incurajăm inovația, creativitatea și implicarea. Motto-ul nostru este “Flexibilitate în funcție de nevoile personale și sprijin emoțional pentru fiecare în parte.”Așa avem grijă de noi toți!

 15.30 – 15.50 Q&A Session

 15.50 – 17.00 PANEL: Strategii, proiecte si initiative
Speakers:
     Diana Misa, Director Executiv Resurse Umane, OTP Bank România
     Delia Rotaru, VP People & Organisation, eMAG
     Ștefan Prigoreanu, CEO & Presedinte CA, Millenium Insurance Broker
     Geanina Rîndașu, HR Director, PepsiCo East Balkans
Moderator: Mihai ZÂNT, Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC, Moderator

17.00-17.30     Inchidere eveniment. Concluzii

 

Speakeri

<p><strong>Diana Mișa</strong></p>

Diana Mișa

Director Executiv Resurse Umane, OTP Bank România

Detalii aici

<p><strong>Aleksandra Talpoș</strong></p>

Aleksandra Talpoș

HR Specialist Compensation & Benefits, Continental Automotive România

Detalii aici

<p><strong>Delia Rotaru</strong></p>

Delia Rotaru

VP People & Organisation, eMAG

Detalii aici

<p><strong>Simona Fuchilă</strong></p>

Simona Fuchilă

HR Director, Emerson Automation Solutions

Detalii aici

<p><strong>Geanina Rîndașu</strong></p>

Geanina Rîndașu

HR Director, PepsiCo East Balkans

Detalii aici

<p><strong>Maria Dohotari</strong></p>

Maria Dohotari

Human Resources Business Partner, Flex

Detalii aici

<p><strong>Anne-Marie Slav</strong></p>

Anne-Marie Slav

Sales Team Leader Benefit Integration, Benefit

Detalii aici

<p><strong>Alina Coroiu</strong></p>

Alina Coroiu

HR Manager, Cognizant Softvision

Detalii aici

<p><strong>Elisabeta Moldoveanu</strong></p>

Elisabeta Moldoveanu

Business Unit Manager Grafton by GI Group

Detalii aici

<p><strong>Liviu Radu</strong></p>

Liviu Radu

Șef Departament Planificare Strategică și Analiză Performanță, Nuclearelectrica

Detalii aici

<p><strong>Ștefan Prigoreanu </strong></p>

Ștefan Prigoreanu

CEO & Presedinte CA, Millenium Insurance Broker

Detalii aici

<p><strong>Iulia Buciuman </strong></p>

Iulia Buciuman

Managing Partner, HUMANISTIC, Co-moderator

Detalii aici

<p><strong>Mihai ZÂNT</strong></p>

Mihai ZÂNT

Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC, Moderator

Detalii aici

Înregistrare

Prezentările și discuțiile se vor desfășura în limba română. În timpul webinarului, vom avea un chat live prin intermediul căruia veți avea posibilitatea de a adresa întrebări.

Participarea la acest webinar este gratuită și se face pe baza confirmării înregistrării.

Pentru informații organizatorice ne puteți contacta pe e-mail la eveni[email protected]

*Toți participanții la evenimentele pe care le organizăm primesc acces gratuit la edițiile digitale ale publicațiilor noastre – Revista CARIERE si revista HR Manager.

 

Organizator

Cu sprijinul

Partners

Partener academic

Parteneri media