Fast Forward. Organizatia Viitorului | Ediția a XVIII-a

The Truth Behind the Digital & Hybrid Transformations
Eveniment hibrid - 30 mai 2023, orele 9.00-14.30

Despre

Transformarea și proiectele transformative ce au în centru tehnologia vor fi parte din studiile de caz din această ediție a conferinței Fast Forward, Organizația Viitorului – The truth behind the Digital & Hybrid Transformation.

Alături de invitații noștri, ne propunem să abordăm subiectul Transformării Digitale din 3 perspective:

Proiecte concrete de transformare  – prin studii de caz despre transformări organizaționale,  aflăm cum să ne uităm critic la o transformare, și cum poate această transformare să aibă loc într-un mediu hybrid. Fie că vorbim despre o reorganizare, o aliniere de culturi, un plan de integrare, o schimbare de mentalitate, un proiect de reorganizare pentru a susține și mai bine tehnologia, dorim să aducem în zona practică aceste inițiative și să arătăm cum am reușit să schimbăm mentalități, destine, să dezvoltăm oameni sau să facem echipe să creadă în lucrurile pe care le au în comun.

  • dorim să știm : ce a stat la baza deciziei de transformare, cum a fost inițiativa organizată pentru a fi human centric, ce am avut de învățat și ce am recomanda pe viitor pentru ca transformările să fie un succes ;
  • cum măsurăm dacă organizarea în jurul muncii Hybrid e un succes?

Din perspectiva abilităților și a pregătirii oamenilor pentru schimbări sistemice în digitalizare: hybrid way sau digital way NU este cel mai bun mod de organizare cu putință și vine cu provocările sale – care sunt acestea din perspectiva practică, și ce am făcut pentru a le transforma în oportunități?

  • Cum pregătim oamenii pentru provocările modului de organizare – cum învățăm liderii să renunțe la control? Cum schimbăm profilul la interviuri pentru a căuta oameni cu abilități care să le permită integrarea ușor, chiar și la distanță?
  • Cum arată un onboarding în digital? Ce transformări au fost adoptate prin tehnologie în modul în care noii veniți interacționează?

Din perspectiva viitorului – digital future:  Cum e folosită inteligența artificială și ce se află în spatele ei? Să ne fie frică de dominația mașinilor în lumea oamenilor? Are valul de concedieri din companiile de tehnologie o explicație în dominația tehnologiei însăși asupra oamenilor? Cât timp am câștigat pentru inteligența emoțională cu ajutorul tehnologiei și care este impactul acesteia asupra relațiilor sociale? Cum facem viitorul să fie cu adevărat uman? Cum nu ne lăsăm transformați, ci îmbogățiți de tehnologie?

  • Ce și cum privesc aceste transformări directorii de Resurse Umane, strategii politicilor de HR?
  • Cum influențăm discuțiile de board pentru a arăta echilibrul pe care ni-l dorim?
  • Ce discuții vor apărea în viitorul imediat apropiat despre modul cum integrăm tehnologia?
  • Ce părere au liderii și organizațiile despre competențele viitorului, ce abilități, pârghii, procese, ar trebui dezvoltate începând deja de AZI?

În organizații se vorbește despre “digital ready”, “mindset digital”, “hybrid”, “technology”

Multe organizații  virează spre o cultură digitală și totuși folosesc practica și mentalitatea analogică.

Încă mai dorim să oferim angajaților și liderilor acel mindset transformativ, digital. Încă mai căutăm răspunsuri împreună.

Vino să aflăm câteva idei de cum au fost, sau cum pot fi asimilate și integrate aceste transformări.

UPDATE Puteți viziona acum, în Playlist, toate prezentările individuale din cadrul acestui eveniment

UPDATE: Înregistrarea video integrală

Agenda

9.00 – 9.30 Registration & Welcome Coffee

———————————————

9.30 – 9.40 Deschidere eveniment

Moderator: Roxana Axini, Leadership Programs Partner, Humanistic

———————————————-

9.40 – 10.00 The Digital Imperative for Every Organization

Pe măsură ce comunitatea globală avansează de la perturbările din ultimii câțiva ani, fiecare organizație are oportunitatea de a defini modul în care va supraviețui și chiar să prospere într-un mediu în continuă schimbare. Confruntându-se cu transformarea forței de muncă, incertitudinea economică și schimbările din societate, fiecare lider caută să-și ajute organizația să înfrunte furtunile și să se adapteze la noile provocări – și adesea, se îndreaptă către tehnologie ca o cheie pentru a-și asigura afacerile pe viitor.Prezentarea se va concentra pe ultimul raport Work Trend Index, pe principalele trei concluzii si cu focus pe zona de AI.

Speaker: Adrian Georgescu, Enterprise & Public Sector Director Microsoft Romania

———————————————–

10.00- 10.20 Hybrid work, modelul de lucru al viitorului? Care va fi impactul său emoțional asupra angajaților?

Despre mixul ‘’perfect’’ de lucru de acasă vs. lucru la birou pentru a obține performanța optimă în cadrul organizației și ce tactici folosim pentru a menține cultura organizației atunci când nu mai suntem împreună tot timpul.

Speaker: Florentina Ciontea, Human Resources & CSR Director, Sodexo Benefits & Rewards Services

——————————————————–

10.20 – 10.40 Activity Based Working: Cum poți avea productivitate sporită și o optimizare a spațiului de lucru

Noul design de birou, conceput pe principiul Activity Based Working: dă libertate angajaților să aleagă unde și cum lucrează în funcție de natura activităților lor. Acestea pot include stații de lucru individuale, zone deschise de colaborare, săli de întâlnire, zone de liniște sau de relaxare. Toate acestea cu un accent pe digitalizare și adaptare comportamentală.

Speaker:  Andreea Fasui, Head of People, Softelligence

———————————————————–

10.40 – 11.00 In plina expansiune a inteligentei artificiale (AI) sa nu ne mire aceasta schimbare de paradigma: oamenii chiar au devenit resursa esentiala in business”

Pana acum focus-ul era “strict” pe teme de profitabilitate, vanzari, proiecte de digitalizare etc. Un rol cheie il joaca departamentul de Resurse Umane – care deja s-a rebotezat in People & Culture si isi schimba profilul – nu mai vorbim de o functie suport, administrativa, ci se transforma in functie strategica, cu noi roluri, responsabilitati, modele de lucru si servicii digitale.

Speaker: Maria Boldor, Principal, Corporate Transformation, Horvath România

—————————————————————–

11.00– 11.20 One to One talk – Cum arată un onboarding în digital? Ce transformări au fost adoptate prin tehnologie în modul în care noii veniți interacționează.

Speakers:
Aurelian Chitez, Director of Sales, Romanian Software
Roxana Axini, Leadership Programs Partner, Humanistic – Moderator

——————————————————

11.20 – 11.50- Networking Brunch

——————————————————

11.50 – 12.50 Panel – Transformări Organizaționale ce au în centru Tehnologia

Speakers:

  • Andreea Mihnea, Chief People Officer, First Bank
  • Alina Perrin, Head of People, Amber Studio
  • Bogdan Florișteanu, People Director HEINEKEN România
  • Vasile Alecsandru Strat, Ph. D Associate Professor, Dept. of Statistics & Econometrics Dean of Bucharest Business School
  • Sorin Faur, Psiholog, Autor, Trainer, HR Consultant

Moderator – Roxana Axini, Learning Partner, Humanistic

————————————————————

12.50 – 13.30

Concluzii si tombola

Moderator: Roxana Axini, Leadership Programs Partner, Humanistic

————————————————————

Speakeri

<p><strong>Andreea Mihnea</strong></p>

Andreea Mihnea

Chief People Officer, First Bank

Detalii aici

<p><strong>Adina Vidroiu </strong></p>

Adina Vidroiu 

HR Director Romania & Greece, Cyprus, Malta, Microsoft

Detalii aici

<p><strong>Bogdan Florișteanu</strong></p>

Bogdan Florișteanu

People Director HEINEKEN România

Detalii aici

<p><strong>Andreea Fasui </strong></p>

Andreea Fasui 

Head of People, Softelligence

Detalii aici

<p><strong>Florentina Ciontea</strong></p>

Florentina Ciontea

Human Resources & CSR Director, Sodexo Benefits & Rewards Services

Detalii aici

<p><strong>Maria Boldor</strong></p>

Maria Boldor

Principal, Corporate Transformation, Horvath România

Detalii aici

<p><strong>Alina Perrin </strong></p>

Alina Perrin 

Head of People, Amber Studio

Detalii aici

<p><strong>Adrian Georgescu</strong></p>

Adrian Georgescu

Enterprise & Public Sector Director Microsoft Romania
<p><strong>Vasile Alecsandru Strat</strong></p>

Vasile Alecsandru Strat

Ph. D Associate Professor, Dept. of Statistics & Econometrics Dean of Bucharest Business School

Detalii aici 

<p><strong>Aurelian Chitez</strong></p>

Aurelian Chitez

Director of Sales, Romanian Software

Detalii aici

<p><strong>Sorin Faur </strong></p>

Sorin Faur 

Autor, Trainer, HR Consultant, Psiholog

Detalii aici

<p><strong>Roxana Axini</strong></p>

Roxana Axini

Leadership Programs Partner, Humanistic, Moderator

Detalii aici

Locație

Evenimentul se desfășoara la sediul Microsoft, Sala Gautami si Freesia din bulevardul Iuliu Maniu 6P, Cladirea Campus 6.2, etajul 4, Bucuresti

Înregistrare

Prezentările și discuțiile se vor desfășura în limba română. În timpul webinarului, vom avea un chat live prin intermediul căruia veți avea posibilitatea de a adresa întrebări.

Participarea la acest webinar este gratuită și se face pe baza confirmării înregistrării.

Pentru informații organizatorice ne puteți contacta pe e-mail la [email protected].

*Toți participanții la evenimentele pe care le organizăm primesc acces gratuit la edițiile digitale ale publicațiilor noastre – Revista CARIERE si revista HR Manager.

 

 

Participare in Person | Participare online

Parteneri

Partener academic

Partener de organizare

Parteneri media