Sănătatea şi echilibrul interior sub presiunea socio-profesională.

Tabu-ul din spatele statului social

Începând cu această toamnă, Revista CARIERE adaugă la seria evenimentelor sale o nouă conferință dedicată managerilor companiilor, dintr-o altă perspectivă: sănătatea angajaților!
Organizatori: Revistacariere

Despre

Data desfăşurării: 24 octombrie 2018
Locaţie: Hotel Internaţional, Bucureşti

Cum menținem echilibrul între presiunea socială și viața personală? Care sunt cele mai mari provocări în materie de securitate  și sănătate în muncă?

Stresul socio-profesional poate genera tulburări de sănătate. Cum ne protejăm angajații?  Si cum ne protejam noi, pe noi, dar și pe cei din jurul nostru, cum păstrăm un echilibru atât la serviciu, dar și acasă, pentru un stil de viață sănătos?! Știm să ținem departe de viața noastră depresia, ca urmare a stresului psiho-social și să rămânem în echilibrul generator al stării de bine?!

Toate acestea, si multe alte aspecte legate de balanța sănătății noastre din perspectiva socio-profesională, vor fi discutate și analizate cu specialiștii prezenți la eveniment: medici, psihologi, avocați, leaderi de opinie și, desigur, HR Manageri și General Manageri .

Sănătatea şi echilibrul interior sub presiunea socio-profesională, un eveniment dedicat sănătății angajaților!

 

Evenimentul se adresează unei audiențe diverse:

  • Top Manageri,
  • Middle Manageri,
  • Factori de decizie din diverse companii,
  • Lideri de opinie,
  • Antreprenori,
  • Oameni interesați de starea lor de bine și a echipelor în care lucrează.

Câteva dintre subiectele ce vor fi discutate:

  • Responsabilitatea angajatorului față de angajații săi, pentru a preveni apariția sindromului de burnout, într-o organizație
  • Identificarea cauzelor burnout-ului si primele semnale de alarma, ce inseamna preventie, ce actiuni putem intreprinde la nivel organizational pentru a ajuta angajatii sa isi gestioneze volumul de munca si relatiile de munca, sa identificam actiuni care duc la recuperare.
  • Impactul stresului la locul de muncă asupra organizațiilor și economiei acestora
  • Managementul stresului într-o organizație
  • Stresul socio-profesional constant și tulburările de sănătate: obezitatea, afecțiunile cardiace, diabetul,  problemele gastrointestinale sau astmul
  • Riscurile psihosociale și stresul la locul de muncă, printre cele mai mari provocări în materie de securitate  și sănătate în muncă.
  • Managementul frustrarilor la locul de muncă – dubla perspectivă: angajat-angajator; impactul stresului  la locul de munca asupra organizațiilo și economiei acestora
  • Prezenteismul, noua tendință în rândurile angajaților români
  • Depresia, boala profesională?!
  • De la stres, la bournout. Riscuri majore pentru fenomenul burnout.
  • Presiunea performanței și sindromul epuizării prin muncă
  • Recuperarea în burnout. Anul sabatic sau reconversia profesională?
  • De ce alte zone ale vietii se leaga stresul ocupational?
  • Terapia prin arta
  • Prevenția în depresie, epuizare prin muncă. Măsuri la nivel personal și organizațional
  • Menținerea echilibrului între presiunea socială și viața personală
  • Legislația privind identificarea, măsurarea și reducerea stresului la locul de muncă în UE și perspectivele în România

Agenda

08.00 – 8.50 Welcome coffee & înregistrarea participanților
08.50 – 9.00 Discurs de deschidere
09.00 – 11.35 Sesiunea I
11.35 – 12.15 Branch & NetworkingCoffee
12.15 – 14.25 Sesiunea a II-a
14.25 – 15.00 Concluzii şi închiderea evenimentului

Speakeri

Prof. Univ. Dr. Luiza SPIRU Prof. Univ. Dr. Luiza SPIRU

Medic Primar Geriatrie Gerontologie, Medic Primar Medicină Internă, GerontoPsihiatru, absolvent LeaderShip Management International (Texas, SUA), Președinta Fundației “Ana Aslan International”

S.L. Dr. Ioana MÎNDRUȚĂ S.L. Dr. Ioana MÎNDRUȚĂ

Medic Primar Neurolog, Vicepreședintele Societății Române de Neurofiziologie Clinică Electrodiagnostică (ASNER)

Anca COVACIU Anca COVACIU

Consultant senior, Trainer, Leadership & Career Coach, MMM Consulting Int’l

Dr. Mircea MÂRZAN Dr. Mircea MÂRZAN

Director executiv, Fundaţia „Ana Aslan International”

Dana BĂRĂGAN Dana BĂRĂGAN

Preşedinte-fondator Sarang Hanguk

Locație

Hotel Internațional București

Înregistrare

Taxa participare:

Primii 20 de înscriși – abonați la Revista CARIERE/HR Manager – au participarea gratuită!


Taxa de participare: 30 euro + TVA/persoană și include:– acces la conferinţa, la coffee breakuri si ulterior evenimentului, acces la toate prezentările speakerilor care îşi oferă acordul în acest sens
– 1 abonament pentru 3 luni la Revista CARIERE

*Pentru grupuri de minim 3 persoane înscrise din cadrul aceleiași companii, oferim un discount de 15%.


Pentru detalii și înscrieri:

Telefon fix: 021.410.83.58;Telefon mobil: 0736.64.86.40

Adresa de e-mail: m[email protected].

 

Supporting Partner

3Trei

Partner

MMM

Organizing Partners

Editura Trei Nestle

Media Partners

hrmanageronline hr-club biz wall-street portalhr doingbusiness jurnaluldeafaceri repatriot elitewomen rfi mozaicmedia politicidesanatate exploremedicinetv ghidcabinet