FAST FORWARD. ORGANIZAȚIA VIITORULUI

THE FUTURE OF EMPLOYEE EXPERIENCE

WEBCAST: 21 - 22 Aprilie 2021, orele 14:00-17:00

Despre

Dacă în 2020 experiența angajatului a fost schimbată vrând-nevrând de Noua Realitate, ce se întâmplă când realitatea nu mai e nouă, ci devine un fel de a acționa permanentizat prin munca de tip hibrid? Suntem cu adevărat pregătiți? Ce idei și inițiative am mai putea propune pentru o experiență a angajatului care să producă engagement, performanță și să ne diferențieze de alți angajatori?

Atragere:  

  • Care sunt tool-urile pentru Noua Recrutare ?
  •  Cum comunicăm brandul de Angajator? Dar job-urile noi?
  •  Mai e locația o condiție în găsirea unui job?
  •  Cum integrăm campanii complete de Marketing Digital pe Instagram, Tik-Tok, LinkedIn?
  •  Cu ce înlocuim târgurile și prezența în universități? Ce alternative de comunicare, de ofertare, de managementul candidaților avem?
  •  Care sunt noile beneficii flexibile pe care le propunem? Mai e “telemunca” un beneficiu?
  •  Sunt asigurările medicale și prezența serviciile unui psiholog/coach, prioritare?

Integrare: 

  • Ce au acum în plus programele de Onboarding?
  •  Cum schimbăm evenimentele de bun venit?
  •  Ce facem acum în primele 30/60/90 de zile?
  •  Ce să facem pentru a micșora plecările în primele 3 luni, când e atât de complicat să stabilim în munca hibrid legătura emoțională cu organizația?

Performanță:

  • Cât de des și cum oferim feedback?
  •  Cum setăm obiectivele?
  •  Cum devenim agili și schimbăm procesele pentru a acomoda munca hibrid?
  •  Cum ne pregătim liderii pentru a face managementul muncii la distanță?
  •  Cum tratăm lipsa de performanță și lipsa responsabilității?

Angajament:

  • Cum dezvoltăm cultura muncii când dinamica de echipă este mijlocită de ședințe fixe, când o parte a echipei lucrează la distanță și una la birou?
  •  Cu ce se înlocuiesc contexte spontante de a ne conecta și regla emoțional cu echipa?
  •  Cum vor arăta evenimentele de Engagement, team building-urile, evenimentele de recunoaștere și celebrare a succesului?
  •  Cum se va schimba motivația de a munci? Care sunt factorii care vor produce noua motivație?
  •  Cum vom măsura diferit angajamentul?
  •  Cum ne asigurăm de siguranța psihologică a angajaților?

AGENDA

UPDATE: Înregistrarea video ziua 1

Ziua 1 – miercuri, 21 aprilie 2021 (14:00-17:00)

 14:00 – 14:10 Deschiderea evenimentului si introducerea temei/ punere in context
Moderatori: Iulia Buciuman – Managing Partner, HUMANISTIC si Mihai ZÂNT – Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC

14:10– 14:40 O SOLUȚIE DIGITALĂ DE CONECTARE CU ANGAJAȚII (HR BP)
Pentru a acoperi nevoia constantă de a fi în contact cu oamenii, dar și pentru a observa ce îi motivează și cum văd mediul de lucru și interacțiunea cu echipa, SG GSC a implementat o soluție online bazată pe A.I. și prelucrarea limbajului natural – servind atât ca un HR BP Jr., cât și ca un Management Assistant.
Speaker:  Daniela Vercellino, HR Director, Societe Generale Global Solution Center

14.40 – 15.10 Rethinking employee experience – HEINEKEN Romania
Lecțiile anului 2020 – de la sănătatea și siguranța tuturor și continuitatea business-ului, la regândirea digitală a proceselor și inițiativelor de HR, într-o abordare holistică.
Speaker:  Raluca Popescu, Talent Manager, HEINEKEN România

15.10 – 15.40 Quality of life at work
Variabilele stării de bine la muncă: angajament, motivare, recunoaștere, respect sau empatie și cum sunt stimulate toate acestea, pe baza studiilor de climat organizațional
Speaker: Felicia Georgescu, Head of Human Resources and CSR, Sodexo Pass Romania

15.40 – 16.05 One to One talk on: Mental Health, sănătatea angajaților care lucrează remote și adaptarea companiilor la work from home.
Speaker: Delia Iliasa – Managing Partner SanoPass si Moderator: Mihai ZÂNT – Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC

16.05 – 16.30 Dezvoltarea carierei într-un mediu hibrid
Unul dintre lucrurile care definesc cultura eMAG este mediul propice dezvoltării și creșterea individuală împreună cu cea a business-ului. Tranziția la modul de lucru de acasă a venit cu noi provocări – cea de a păstra și încuraja cultura informală de mentorat și cea de a crea oportunități de dezvoltare în carieră pentru colegii noștri. După două proiecte-pilot care au avut succes în ultimul an, pregătim lansarea unui nou program destinat colegilor noștri la început de carieră.
Speaker: Bianca Guță, Organizational Development Director, eMAG

 16.30 – 16.55 One to One talk on: Digitalizarea proceselor de resurse umane. De la teorie la practica, un exemplu concret.
S
peakeri: Ana Teodorescu, HR Manager, CertSIGN
                    Natalia Butnaru, Legal Manager, CertSign
Moderator: Iulia Buciuman,
Managing Partner Humanistic

16.55– 17:00 Inchidere Ziua 1 a evenimentului
Moderatori: Mihai ZÂNT – Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC si Iulia Buciuman – Managing Partner, HUMANISTIC

_______________________________________________________________

UPDATE: Înregistrarea video ziua 2

Ziua 2 – joi, 22 aprilie, 14:00 – 17:00

14:00 – 14:10 Deschiderea evenimentului si introducerea temei/ punere in context
Moderatori: Mihai ZÂNT – Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC si Iulia Buciuman –  Managing Partner, HUMANISTIC

 14:10 – 14:40 De ce iubim Generatia Z?
Câteva ingrediente-secrete din rețeta unui proces de recrutare care reușește nu doar să atragă oamenii potriviți din Generația Z, ci și să creeze employer branding, word-of-mouth, motivare, loialitate, dezvoltare personală și prietenii pentru echipe puternice. Totul în doar două zile.
Speaker: Diana Voicu, Senior Consultant, Learning Architect, MMM Consulting

14.40- 15.10 Performanta – Competitie vs. Colaborare
Performanța este deseori asociată cu competiția. În aceste vremuri VUCA – până unde ne ajută un model de evaluare a performanței focusat pe performanță individuală și unde ne încurcă? Ce alternative avem pentru a contribui prin managementul performanței la un business sustenabil?
Speaker: Diana Dumitru– HR Business Partner, Continental Automotive Romania, centrul de Research and Development Timisoara

 15.10– 15:40 Co-Mate Program – a human touch in a virtual induction program – Arctic
Programul Co-mate este cea mai recentă îmbunătățire a programului Arctic de „on- boarding”. Arctic a introdus un program de îndrumare dedicat noilor veniți în perioada de inițiere, pentru a îmbunătăți experiența candidaților și a angajaților și pentru a oferi o integrare lină în companie.
Speaker: Maria Stoenescu, Talent Acquisition Lead, Arctic

15:40– 16:10 One to One Talk on: Office vs. Remote. How to get the best of the two worlds
Office vs. Remote. Cum să iei tot ce e mai bun din ambele lumi. Avantaje și dezavantaje în a lucra exclusiv de acasă sau de la birou. Cum putem spori productivitatea echipelor și spori colaborarea dintre ele, oferindu-le în același timp libertatea de a alege de unde lucrează.
Speaker: Andrei Cretu, Co-Fondator, Pluria
Moderator: Iulia Buciuman, Managing Partner, Humanistic

 16:10- 17:00 PANEL: Experienta angajatului in actuala realitate a muncii de tip hybrid
Cum putem crea o experiență a angajatului, care să producă engagement, performanță și stabilitate. Care sunt noile beneficii flexibile pe care le propunem? Mai e “telemunca” un beneficiu? Sunt abonamentele medicale/ asigurarile medicale și prezența serviciilor unui psiholog/coach, prioritare? Cum asiguram echilibrul și sănătatea emoțională a angajatilor. Cum adaptam nevoile salariatului de flexibilizare (e.g., telemunca, beneficii flexibile) la cerintele legale in materie. Poate angajatul sa lucreze de oriunde? Care sunt implicatiile si obligatiile corelative ale angajatorului in acest sens? Modalitati legale de tratare a lipsei de performanta si de adaptare a procesului de performanta la dinamica de business.
Speakeri in panel:

  • Doina Filip, Head of Reward & HR Budget, Orange România
  • Lacramioara Daraban, Head of Human Relations, Continental Sibiu
  • Roxana Abrașu, Partener, Coordonator al Practicii de Dreptul Muncii, NNDKP
  • Andreea Minuță, Director Divizia Abonamente, Reteaua de sanatate REGINA MARIA.
  • Moderator: Mihai ZÂNT – Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC

17:00 – Inchiderea evenimentului
Moderatori: Mihai ZÂNT – Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC si Iulia Buciuman – Managing Partner, HUMANISTIC

UPDATE! Toate înregistrările video de la acest eveniment pot fi urmărite AICI

Speakeri

<p><strong>Doina Filip</strong></p>

Doina Filip

Head of Reward & HR Budget, Orange România

Detalii aici

<p><strong>Diana Voicu</strong></p>

Diana Voicu

Senior Consultant Learning Architect MMM Consulting

Detalii aici

<p><strong>Raluca Popescu</strong></p>

Raluca Popescu

Talent Manager, HEINEKEN România

Detalii aici

<p><strong>Daniela Vercellino</strong></p>

Daniela Vercellino

HR Director, Societe Generale Global Solution Center

Detalii aici

<p><strong>Lăcrămioara Dărăban</strong></p>

Lăcrămioara Dărăban

Head of Human Relations, Continental Sibiu

Detalii aici

<p><strong>Diana Dumitru</strong></p>

Diana Dumitru

HR Business Partner, Continental Automotive Romania

Detalii aici

<p><strong>Roxana Abrașu</strong></p>

Roxana Abrașu

Partener, Coordonator al Practicii de Dreptul Muncii, NNDKP

Detalii aici

<p><strong>Ana Teodorescu</strong></p>

Ana Teodorescu

Manager Resurse Umane, certSIGN

Detalii aici

<p><strong>Natalia Butnaru </strong></p>

Natalia Butnaru

Legal Manager certSIGN

Detalii aici

<p><strong>Andreea Minuță</strong></p>

Andreea Minuță

Director Divizia Abonamente, Reteaua de sanatate REGINA MARIA
<p><strong>Maria Stoenescu</strong></p>

Maria Stoenescu

Talent Acquisition Lead, Arctic

Detalii aici

<p><strong>Delia Iliasa </strong></p>

Delia Iliasa

Managing Partner SanoPass

Detalii aici

<p><strong>Felicia Georgescu</strong></p>

Felicia Georgescu

Head of Human Resources and CSR, Sodexo Pass Romania

Detalii aici

<p><strong>Andrei Crețu</strong></p>

Andrei Crețu

Co-fondator Pluria, 7card

Detalii aici

<p><strong>Bianca Guță</strong></p>

Bianca Guță

Organizational Development Director, eMAG

Detalii aici

<p><strong>Iulia Buciuman,</strong></p>

Iulia Buciuman,

Managing Partner HUMANISTIC

Detalii aici

<p><strong>Mihai ZÂNT,</strong></p>

Mihai ZÂNT,

Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC

Detalii aici

Înregistrare

Prezentările și discuțiile se vor desfășura în limba română. În timpul webinarului, vom avea un chat live prin intermediul căruia veți avea posibilitatea de a adresa întrebări.

Participarea la acest webinar este gratuită și se face pe baza confirmării înregistrării.

*Toți participanții la evenimentele pe care le organizăm primesc acces gratuit la edițiile digitale ale publicațiilor noastre – Revista CARIERE si revista HR Manager.

Pentru informații organizatorice ne puteți contacta pe e-mail la [email protected]

 

Organizator

Cu sprijinul

Parteneri

Parteneri media