Leadership RESET. Lideri în caruselul schimbării

Eveniment Hibrid, 8 Noiembrie 2023
Capital Plaza Hotel

Despre

Leadership Reset. Rolul liderului în schimbare, nevoia de autenticitate și pregătirea pentru viitor cu umanitate.

Lumea de business se schimbă cu o viteză amețitoare. În încercarea de a se reașeza pe o traiectorie a predictibilității, adaptându-se continuu nevoii de claritate în ambiguitate și incertitudine, organizațiile experimentează continuu fenomene care le pun la încercare flexibilitatea, reziliența și puterea de a se replia cu rapiditate.

În acest carusel al schimbării, liderii se confruntă, pe lângă presiunea performanței, cu dileme  ce țin de identitatea și sensul afacerii care le vor pune la încercare personalitatea și stilul de leadership.

Transformările sunt greu de realizat, în ciuda celor mai bune intenții. Companiile trebuie să înțeleagă corect mai multe elemente, inclusiv stabilirea unor obiective ambițioase, bazate pe fapte și construirea unui “de ce” convingător, care merge dincolo de obsesia rezultatului.

În acest context avem nevoie să știm:

  1. Cum creăm energia potrivită în organizații, cum păstrăm și accelerăm momentul când transformarea cere rapiditate?Multe organizații se blochează în blocul de pornire, pierzând timp, energie și impuls prețios. O problemă este că practicile și comportamentele inrădăcinate pot avea un impact negativ asupra obținerii unor rezultate rapide. Multe echipe de lideri după entuziasmul inițial și energia care demarează schimbarea obosesc: pentru că uneori schimbarea este peste puterile lor și lipsa ritmul lui sau a rezultatelor așteptate frustrează și uzează. Reenergizarea unei echipe de lideri și menținerea focusului la elementele strategice este la fel de importantă ca gândirea inițială a schimbării. Care sunt experiențele și practicile care pot funcționa este tema pe care ne propunem să o invitații noștri.
  2. Dilema angajamentului în organizație: ce este rezonabil să cerem oamenilor și cum construim o relație care să fie considerată un schimb corect, în timp ce gestionăm așteptările stakeholderilor în noua lume a businessului. Ce facem atunci când însăși echipa de leadership nu mai crede în obiective? Angajamentul este molipsitor și are nevoie de exprimare autentică din partea liderilor. Sunt Ines obiective de business care devin aparent nerezonabile și decizii luate în ierarhia superioară a unei companii internaționale care pot demotiva. Care este soluția și ce tip de spațiu de gândire are nevoie o echipă de leadership pentru a-și asuma obiective ambițioase și a menține angajamentul în organizație din propriul angajament real.
  3. Care sunt practicile de leadership care transformă businessul și cum ajută o cultură de organizație centrată pe nevoile oamenilor la atingerea obiectivelor de business? Resursele oricărei afaceri sunt limitate și, de multe ori, aspirația de a îndeplini nevoile și cerințele tuturor oamenilor din organizație vine în contradicție cu posibilitățile reale sau cu anumite obiective pe termen lung. Echipele de leadership care reușesc să implementeze practici în care transparența și onestitatea sunt regula de bază și, modelează comportamente ale dialogului colaborativ pentru a găsi soluții sunt cele care pot crea o cultură de organizație cu adevărat centrată pe nevoile oamenilor. Credeam că este un exercițiu de echipă la nivel de organizație și ne dorim să aducem exemple și lecții învățate în decursul timpului de invitații noștri.

 

UPDATE: Înregistrarea video integrală

 

AGENDA

9:00 – 10:00  Welcome coffee și Înregistrarea participanților

—————————————————-

10.00 – 10.10  Deschidere eveniment
Speakers: Cati Lupașcu, Redactor-șef Revista CARIERE si Diana Voicu, Senior Consultant Learning Architect, MMM Consulting

—————————————————–

10.10 – 10.30 Titlul sesiunii: Lideri în caruselul schimbării

Link înregistrare aici >> https://youtu.be/wPkWNluW4mM

Prezentarea în format PDF

Synopsis: Uneori amețitor sau plin de adrenalină, caruselul schimbărilor angrenează echipele de leaderi în mod diferit. Manualul de schimbare nu mai prescrie pași care pot fi făcuți rând pe rând ci solicită curajul de a te sui în carusel, a trece peste amețeala și răul vitezei și a te bucura de aventură având încredere în sistemele de siguranță ale companiei și oamenilor din organizație. Cum se vede abordarea schimbării în era în care tendințele influențează drastic, cum se redefinește conducerea schimbării și ce nevoie există la vârful organizațiilor? O punere în temă și o lansare de întrebări atât pentru leaderii de business cât și pentru oamenii de HR.
Speaker: Madi Rădulescu Executive Coach, MCC, MBA, Managing Partner, MMM Consulting

——————————————————

10.30– 10.50 Titlu sesiunii: (A fost o vreme când) Liderii mureau. Despre invazia contra-eroilor moderni

Link înregistrare aici >> https://youtu.be/HYGEiK3yP0A

Prezentarea în format PDF

Synopsis O analiză obiectivă despre importanța echilibrului și adecvării în aplicarea principiilor organizaționale din partea managerilor.
Context: Se observă, recent, o tendință de scădere a considerației reciproce între angajați și angajatori, reflectată în multiple moduri. Una dintre consecințele notabile este o scădere a productivității, cauzată parțial de așteptările nesustenabile ale angajaților. Aceste așteptări pot fi atribuite înțelegerii precare din partea managerilor și liderilor organizaționali față de resursele, timpul și efortul necesare pentru atingerea acestor așteptări. Se insistă asupra sensibilității excesive, pe care atât angajații cât și managerii acestora o manifestă în ultimii ani, și a ineficienței programelor organizaționale menite să contracareze această sensibilizare excesivă a angajaților confruntați cu dinamica pieței.
Cum se vede, de fapt, leadershipul de la baza organizației și cum ne pregătim liderii pentru a se adapta noii schimbări de paradigmă?
Speaker: Lavinia Țânculescu-Popa, Lect. Univ. Dr. UHB și SNSPA, Vice-Președinte APIO

———————————————————-

10.50 – 11.30  PANEL – CEO’s Voice

Link înregistrare aici >> https://youtu.be/tF_j0JAfvLY

Synopsis: Lumea de business se schimbă cu o viteză amețitoare. În încercarea de a se reașeza pe o traiectorie a predictibilității, adaptându-se continuu nevoii de claritate în ambiguitate și incertitudine, organizațiile experimentează continuu fenomene care le pun la încercare flexibilitatea, reziliența și puterea de a se replia cu rapiditate.
În acest carusel al schimbării, liderii se confruntă, pe lângă presiunea performanței, cu dileme  ce țin de identitatea și sensul afacerii care le vor pune la încercare personalitatea și stilul de leadership.
Transformările sunt greu de realizat, în ciuda celor mai bune intenții. Companiile trebuie să înțeleagă corect mai multe elemente, inclusiv stabilirea unor obiective ambițioase, bazate pe fapte și construirea unui “de ce” convingător, care merge dincolo de obsesia rezultatului. În acest context avem nevoie să știm:
Cum creăm energia potrivită în organizații, cum păstrăm și accelerăm momentul când transformarea cere rapiditate? Multe organizații se blochează în locul de pornire, pierzând timp, energie și impuls prețios. O problemă este că practicile și comportamentele înrădăcinate pot avea un impact negativ asupra obținerii unor rezultate rapide.
The Engagement dilemma: ce este rezonabil să cerem oamenilor și cum construim o relație care să fie considerată un schimb corect în timp ce gestionăm așteptările stakeholderilor în noua lume a businessului? Ce facem atunci când însăși echipa de leadership nu mai crede în obiective?
Care sunt practicile de leadership care transformă businessul și cum ajută o cultură de organizație centrată pe nevoile oamenilor la atingerea obiectivelor de business?

 Speakers:

  • Claudia Oanea, Managing Director, Siemens Healthineers Romania
  • Ondrej Safar, Country Manager, Grupul CEZ
  • Raluca Bontaș, Partener, Global Employer Services, Deloitte România

Moderator: Madi Rădulescu, Executive Coach, MCC, MBA, Managing Partner, MMM Consulting

———————————————————–

11.30-11.45 Titlul sesiunii: Leadership feminin. Lideri in caruselul schimbarii
Speaker: Violeta Ciurel, VP Women on Boards, PWN Romania

Link înregistrare aici >> https://youtu.be/FA4eZlPufac

Prezentarea în format PDF

————————————————————

11.45 – 12.00 – Pauza

————————————————————

12.00 -12.20 Titlul sesiunii: Cum creez lideri care să știe să integreze wellbeing-ul și sănătatea mentală a angajaților

Link  înregistrare aici >> https://youtu.be/VlD77-0jUH8

Synopsis: Sunt ani de când vorbim de burnout, work-life-balance, balance în general și explorăm orice ar putea aduce un plus: suntem deschiși la a vorbi despre somn, parenting, hobby, relații de iubire, și tratăm “resursa umană” ca om: Om cu probleme, om cu emoții. Liderul om și nu liderul omnipotent.
Ce urmează pentru umanitatea din companii; Cum creez lideri care să știe să integreze wellbeing-ul și sănătatea mentală a angajaților; Cum poate o companie sa se asigure de sanatatea si siguranța psihologică a angajaților; Cum s-au schimbat beneficiile pentru angajati, sunt abonamentele medicale și prezența serviciilor unui psiholog/coach, prioritare?
Speaker: Andreea Minuță, Director Divizia Abonamente, Reteaua de sanatate REGINA MARIA
Moderator: Diana Voicu, Senior Consultant Learning Architect, MMM Consulting

————————————————————–

12.20 – 12.40  Titlul sesiunii: The Transformation Equation: People, Processes, and Purpose

Synopsis Continental Automotive Timișoara a fost încă de la înființare într-un proces de transformare continuă – tehnologii noi, creșterea și dezvoltarea locației, provocările pieței de muncă, războiul talentelor. Toate acestea ne-au ajutat în a ne adapta la fiecare provocare ce a venit și a putea anticipa anumite nevoi (home office înainte de pandemie, cross border).
Tot ceea ce facem, încercăm să facem având în minte colegii noștri și nevoile lor, astfel încât ei să poată să aibă succes în activitățile de zi cu zi. Facem asta prin crearea unei culturi orientate spre transparență, comunicare deschisă, învățare continuă și adaptabilitate.
Speaker: Geanina Cioară, Head of HR Continental Automotive Romania 

 ——————————————————————

12.40 – 13.30

Panelul HR: Lideri în caruselul schimbării

Link  înregistrare aici >> https://youtu.be/ZawgOAwBMKU

Toate companiile caută ambasadori ai schimbării, mai ales la nivelul de mijloc al organizației. Acolo, însă, pare că avem un blocaj cunoscut – nu este ceva specific acestei perioade. Orice schimbare se produce cu anumite costuri și, deși de cele mai multe ori middle managementul cuplează și sprijină viziunea de schimbare a top managementului, presiunea “business as usual” este mare și se manifestă în paralel cu activitățile recurente. În acest context, este nevoie de educarea oamenilor pentru schimbare și uneori de convingerea lor.
În ce fel putem sprijini mai bine middle managementul ca să poată fi adevăratul ambasador al schimbărilor și să accelerăm ritmul în care organizațiile se pot înscrie în tendințele generale? Cum integrăm în viața organizației avansarea tehnologiei, schimbarea generațiilor, cultura muncii susținute, schimbarea atitudinilor față de stabilitate deși există nevoie de stabilitate, etc. Iată multitudinea de provocări de pe agenda actuală a directorului HR.

 Speakers:

  • Andreea Mihnea, Chief People Officer, First Bank
  • Adina Vidroiu, HR Director pentru România, Moldova și Ungaria, Microsoft
  • Crina Ilie, People Function Leader, Europe & Africa Genpact
  • Roxana Cîlțea, Head of HR Romania si HR Business Partner Vaccines, Central & South Europe, Sanofi
  • Dana Ciuca, HR Director, Agricover

Moderator: Diana Voicu, Senior Consultant Learning Architect, MMM Consulting

—————————————————————-

13.30– 13.40 Cuvânt de închidere

Speakers:

Madi Rădulescu – Executive Coach, MCC, MBA, Managing Partner, MMM Consulting
Cati Lupașcu, Redactor-șef Revista CARIERE

——————————————————————-

13.40– 14.30

Networking Lunch

Speakeri

<p><strong>Claudia Oanea</strong></p>

Claudia Oanea

Managing Director, Siemens Healthineers Romania

Detalii aici

<p><strong>Ondrej Safar</strong></p>

Ondrej Safar

Country Manager, Grupul CEZ

Detalii aici

<p><strong>Raluca Bontaș</strong></p>

Raluca Bontaș

Partener, Global Employer Services, Deloitte Romania

Detalii aici

<p><strong>Madi Rădulescu</strong></p>

Madi Rădulescu

Executive Coach, MCC, MBA, Managing Partner, MMM Consulting

Detalii aici

<p><strong>Lavinia Țânculescu-Popa</strong></p>

Lavinia Țânculescu-Popa

Lect. Univ. Dr. UHB și SNSPA, Vice-Președinte APIO

Detalii aici

<p><strong>Andreea Mihnea</strong></p>

Andreea Mihnea

Chief People Officer, First Bank

Detalii aici

<p><strong>Adina Vidroiu </strong></p>

Adina Vidroiu 

HR Director pentru România, Grecia, Cipru și Malta al companiei Microsoft

Detalii aici

<p><strong>Geanina Cioară</strong></p>

Geanina Cioară

- Head of HR Continental Automotive Romania

Detalii aici

<p><strong>Roxana Cîlțea</strong></p>

Roxana Cîlțea

Head of HR Romania si HR Business Partner Vaccines, Central & South Europe, Sanofi

Detalii aici

<p><strong>Crina Ilie</strong></p>

Crina Ilie

People Function Leader, Europe & Africa Genpact

Detalii aici

<p><strong>Andreea Minuță</strong></p>

Andreea Minuță

Director Executiv Divizia Abonamente, REGINA MARIA

Detalii aici

<p><strong>Dana Ciuca </strong></p>

Dana Ciuca 

Director HR, Agricover

Detalii aici

<p><strong>Violeta Ciurel</strong></p>

Violeta Ciurel

VP Women on Boards, PWN Romania
<p><strong>Diana Voicu </strong></p>

Diana Voicu 

Senior Consultant Learning Architect, MMM Consulting

Detalii aici

<p><strong>Cati Lupașcu </strong></p>

Cati Lupașcu 

Redactor-șef Revista CARIERE, Moderator

Înregistrare

Evenimentul este destinat managerilor de resurse umane, liderilor de organizații și antreprenorilor.

Participarea în sală se face pe bază de invitație nominală trimisă de organizator și este gratuită.

Participarea la online se face prin Zoom și este validă după confirmarea înregistrării.

Prezentările și discuțiile se desfășoara în limba română.

În timpul evenimentului, participanții online au la dispoziție un chat live prin intermediul căruia pot adresa întrebări speakerilor.

Pentru informații supliementare ne puteți contacta pe e-mail la [email protected].

*Toți participanții la evenimentele pe care le organizăm primesc acces gratuit la edițiile digitale ale publicațiilor noastre – Revista CARIERE si revista HR Manager.

 

 

Participare in Person | Participare online

Eveniment organizat de:

Parteneri

Partener de organizare

Community Partner

Parteneri media