Generația afacerilor simple
Când Dragoș Dumitrescu i-a spus lui Robert Popa, la revenirea din Austria, că a băut o cafea foarte bună pe stradă, lui Robert nu i-a venit să creadă. În scurt timp însă au decis împreună să înceapă o afacere similară. Au achiziționat o tricicletă din China, „pentru a-i putea face pe oameni împliniți și fericiți că pot găsi un produs de calitate, vital în diminețile lungi spre serviciu”. Produsul principal pe care îl vând băieții de la Cafecicleta este, așa cum spune și numele businessului, cafeaua și derivatele din cafea. Ei merg cu tricicleta prin oraș și vând produsele oamenilor care merg la serviciu, în oraș etc. De asemenea, au fost prezenți la diferite evenimente din București, cum ar fi Roaba de Cultură în Parcul Herăstrău, Ziua recoltei în Parcul IOR etc. În plus, și-au extins gama de produse spre apă plată, hot-dog, sucuri, ceaiuri, limonadă, dar s-au concentrat și spre o calitate cât mai bună a cafelei pe care o livrează.
Deși au avut promovare, cu ajutorul unor firme, dar și al unui post de radio, în momentul de față cea mai mare provocare este să găsească angajați serioși cu care să poată duce businessul la nivelul următor și anume la o extindere a numărului de triciclete. Ca punct slab și, de asemenea, provocare este faptul că vânzarea ambulantă pe domeniul public este foarte anevoioasă, după cum explică Robert Popa, care spune că au întâlnit numeroase obstacole în a-și desfășura activitatea.„Încercăm să promovăm un mod de vânzare ambulantă corectă, curată și eficientă, care să inspire atât alți comercianți, cât și pe cei din consilii sau primării”, mai spune Robert Popa.