Nu s-a gândit niciodată să se angajeze, munceşte din adolescenţă alături de părinţi
Erka Synergy Communication este o agenţie de comunicare specializată în domeniul retailului, acesta fiind un domeniu despre care Ruxandra Şerban spune că este fascinată. Fascinaţia ei a pornit încă din copilărie când părinţii ei au fost daţi afară în 1991 de la platforma industrială Turbomecanica şi fiind şomeri au lansat magazinele Ruris, un lanţ care iniţial a vândut ţesături, iar ulterior s-a extins către retailul alimentar. Numele lanţului de magazine se bazează pe iniţialele Ruxandra şi Irina, adica numele fondatoarei Erka şi al surorii ei.
“Eu am aflat de la şcoala ce înseamnă cuvântul şomer. Acolo am aflat că părinţii mei nu mai aveau unde să lucreze”, spune antreprenoarea.
În adolescenţă muncea şi 12-14 ore pe zi, alături de părinţi
În 1991, când părinţii ei au lansat primul magazin Ruris în Militari avea doar 13 ani, însă a fost implicată în business încă de atunci.
“Munceam cot la cot cu părinţii mei, uneori şi 12-14 ore pe zi”, afirmă Şerban.
Odată cu dezvoltarea comerţului modern în România, părinţii ei au vândut spaţiile magazinelor către retaileri mari precum Carrefour, aceştia deschizând în aceste locaţii unităţi de tipul Carrefour Market.
Citeşte mai mult pe wall-street.ro.