IZABELA ALBRYCHIEWICZ devine CEO al GroupM CEE
GroupM, grupul de investiții media al WPP, anunță numirea Izabelei Albrychiewicz la conducerea piețelor GroupM din CEE în calitate de CEO. GroupM CEE reprezintă o comunitate care cuprinde 10 piețe din Europa: Croația, Republica Cehă, Bosnia și Herțegovina, Ungaria, Polonia, România, Serbia, Slovacia, Slovenia și Ucraina.
Izabela Albrychiewicz preia această nouă poziție după patru ani petrecuți în funcția de CEO al GroupM Polonia și o carieră de peste 24 de ani în cadrul rețelei WPP.
Alinierea piețelor CEE permite GroupM să răspundă și mai eficient cerințelor clienților. În calitate de CEO, Albrychiewicz va ajuta clienții să își atingă ambițiile și obiectivele de afaceri. Cele 10 țări din cadrul alianței reprezintă un punct central pentru creșterea și dezvoltarea clienților în regiunea EMEA, fiind considerate piețe care promovează inovația și excelența.
Josh Krichefski, CEO GroupM EMEA și UK: “Unirea piețelor CEE pune în valoare amploarea lor colectivă pentru a permite o eficiență și o rapiditate mai mare în luarea deciziilor, precum și pentru a deschide mai multe oportunități de carieră pentru angajații noștri. Abordarea noastră va sprijini clienții alături de care lucrăm și care au obiective de business în regiunea CEE, precum și clienții internaționali care vizează să intre în regiune. Iza a ocupat informal acest rol de ceva timp. Îl formalizăm, întrucât considerăm că Iza și noul ei rol sunt fundamentale pentru succesul alianței GroupM CEE.”
Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM CEE: “În perioada în care am condus informal alianța GroupM CEE, am avut ocazia să cunosc și să înțeleg piețele din regiune. Văd un potențial mare pentru o cooperare mai strânsă, alături de un schimb de cunoștințe și de inovație. Formalizarea noului meu rol coincide cu tendința clienților de regionalizare a departamentelor de marketing și cu necesitatea lor de parteneri de agenție cu reprezentare aliniată. Prin noul meu rol, voi fi mai aproape de nevoile clienților noștri și de specificul pieței media din ce în ce mai globalizate. GroupM și agențiile noastre se află într-o poziție unică pentru a sprijini clienții în definirea unei noi ere în publicitate, ca cel mai mare jucător de pe piață, cu o cotă care oscilează în jurul valorii de 30% în investițiile publicitare.”