Raiffeisen Bank anunță schimbări în leadershipul diviziei Retail

Raiffeisen Bank România anunță o nouă etapă în conducerea diviziei Retail. Mihail Ion preia responsabilitatea acestei direcții strategice. Aceasta marchează începutul celui de-al optulea capitol al carierei sale în cadrul băncii.
Mihail Ion activează în Raiffeisen Bank de 23 de ani. În această perioadă, a colaborat strâns cu echipele din directorat și cu toate departamentele băncii. A răspuns provocărilor continue ale pieței financiare, în schimbare constantă.
Prioritate și echilibru
În noua poziție, Mihail Ion își propune să consolideze susținerea clienților. Aceasta include persoane fizice și companii mici și mijlocii. Scopul este să ajute clienții să-și gestioneze finanțele eficient și să-și atingă obiectivele.
Banca continuă să dezvolte servicii digitale performante. Totodată, pune accent pe interacțiunile umane directe cu clienții. Astfel, clienții beneficiază de suport facil și prietenos în relația cu banca.
CITEȘTE ȘI: Stusiu Raiffeisen Bank: Cât cheltuie românii în luna iubirii
Perspective și angajament personal
„Sunt onorat să deschid al optulea capitol profesional al carierei mele la Raiffeisen Bank România și să preiau leadership-ul diviziei Retail. În ultimii 23 de ani, împreună cu colegii mei din Directoratul Raiffeisen Bank România și toți ceilalți colegi din echipă, am reușit să răspundem cu succes tuturor provocărilor unui domeniu dinamic, în continuă schimbare. Mă bucur să pot coordona acum și echipa de retail, împreună cu care vom consolida susținerea clienților. Cred în capacitatea noastră de a ne susține clienții printr-o interacțiune facilă, prietenoasă, în relația cu banca. Pornesc acest nou drum profesional cu entuziasm și responsabilitate, nu înainte, însă, de a le mulțumi pentru susținere și dedicare tuturor colegilor cu care am făcut echipă și am obținut rezultate remarcabile pe parcursul a mai bine de două decenii,” a spus Mihail Ion pe o rețea de socializare personală.
Angajament pentru clienți și viitor
Sub conducerea sa, divizia Retail va continua să inoveze și să răspundă nevoilor clienților. Accentul va fi pus pe oferirea unor soluții eficiente și accesibile. În plus, se vor dezvolta canale digitale și servicii personalizate.
Mihail Ion lucrează în strânsă colaborare cu echipa sa. Împreună, vor adapta ofertele băncii la dinamica pieței și a cerințelor clienților. Focusul rămâne pe creșterea satisfacției și încrederii în serviciile bancare.