Schimbări la vârful Dacia: Cine este noul director de marketing
Dacia anunță o schimbare importantă în structura sa de conducere, prin numirea lui Frank Marotte în funcția de VP Marketing, Vânzări și Operațiuni, de la 1 februarie 2025.
„Este cu mare plăcere și încredere că îl întâmpin pe Frank Marotte în poziția de Vicepreședinte pentru Marketing, Vânzări și Operațiuni la Dacia. Experiența sa vastă în industria auto și leadership-ul său dovedit îl fac un atu valoros pentru brand. Împreună cu întreaga echipă Dacia, continuăm misiunea noastră de a fi lideri în mobilitatea accesibilă”, a declarat Denis Le Vot, CEO Dacia.
Cine este Frank Marotte
Absolvent al École Centrale Paris, Frank Marotte are peste 30 de ani de experiență în industria auto. Și-a început cariera la Peugeot în 1993 și a ocupat mai multe poziții de conducere în Franța și în străinătate. În 2008, a fost numit director al Planificării Produselor la PSA Peugeot Citroën, unde a supravegheat dezvoltările din mai multe segmente, potrivit dacia.com.
Foto: dacia.com – Renault SAS
În 2013, Frank Marotte s-a alăturat Toyota Motor ca Director de planificare a produselor pentru Europa, Rusia și Orientul Mijlociu. În cadrul companiei, a coordonat portofoliul de produse Toyota în Europa și a fost membru al Comitetului Executiv al Toyota Motor Europe.
În iulie 2019, Frank Marotte a fost numit președinte și director general al Toyota Franța și a fost responsabil de strategia și dezvoltarea afacerilor Toyota și Lexus în Franța.
CITEȘTE ȘI: Forvis Mazars anunță patru nume noi în echipa de management
Foto articol: ID 331836540 © Ricochet69 | Dreamstime.com