Ce este Outbox?
Lansarea agenţiei vine în contextul în care piaţa de advertising transferă din ce în ce mai mult interes şi resurse în zona de digital, iar compentenţele de online, precum şi volumul de campanii interactive dezvoltate de divizia de digital a Mercury360 au avut traiectorii ascendente în ultimii ani. Pentru c-am vrut să înteţelegem mai bine ce înseamnă acest concept de agenţie digitală, l-am rugat pe Adrian Pavelescu, General Manager Outbox, să ne spună câteva cuvinte.
1. Cum aţi ajuns să lansaţi Outbox?
Au fost mai multe premise care s-au conjugat în favoarea deciziei de lansare Outbox. În primul rând vorbim despre piaţa de advertising, care transferă din ce în ce mai mult interes şi resurse în zona de digital, iar perspectivele sunt în continuare de creştere. Brand-urile se infiltreaza în mediul cotidian al target-ului cu adaptări ale mesajului ca forma de expunere astfel încat frecvenţa, reach-ul şi memorabilitatea să fie maximizate. Drept urmare, tendinţele din media şi advertising urmează îndeaproape evoluţiile stilului de viaţă şi al comportamentului consumatorului, determinate cel mai frecvent de evoluţia şi accesibilizarea tehnologiei. În acelaşi timp, divizia de digital a Mercury360 activeaza în zona de comunicare interactiva încă din 2005, în ultimii ani având o creştere constantă, organica, ceea ce, conjugat cu evolutia pieţei, a dus în mod natural la decizia de lansare a noii agenţii. Ca să sumarizăm, lansam Outbox pentru ca exista o nevoie în piaţă, pe care noi avem experienta şi expertiza de a o acoperi eficient, folosind noile tehnologii pentru a oferi brandurilor posbilitatea de a comunica relevant şi memorabil.
2. Care sunt proiectele voastre online care au avut cel mai mare succes?
Pentru noi succesul unui proiect este dat de gradul de atingere al obiectivelor şi cred că pentru majoritatea proiectelor în care ne-am implicat am reuşit să atingem obiectivele componentelor pe care le-am gestionat. Brand-urile pe care lucram sunt clienţii de tradiţie pentru care divizia de digital a dezvoltat componentele de online ale proiectelor integrate sub egida Mercury360. Nescafe Alegria, Purina One, Gourmet, Friskies, CioccoLatte, Zuzu, Fulga, sunt câteva brand-uri pentru care dezvoltăm în mod curent proiecte de digial şi pentru care faptul ca am construit împreună o perioada destul de lungă ne permite să înţelegem toate nuanţele implicate în evoluţia fiecărui brand şi să dezvoltam strategii de digital coerente pe care să le implementam în mod eficient.
3. Dacă o companie lansează un produs nou şi vă roagă să-l faceţi cunoscut în online, voi cum îl ajutaţi?
Ne place să credem că suntem mai mult decat o agenţie de digital, de aceea abordarea noastra e suficient de complexa încât să putem propune pentru fiecare campanie strategia care ni se pare că va aduce cele mai bune rezultate în contextul dat. Plecam de la obiective şi dezvoltăm în baza lor o strategie solidă, dublata de execuţii eficiente şi memorabile. Nu folosim canale doar pentru ca ştim să le folosim, încercăm să găsim cel mai responsiv mix în mediul fiecarei campanii. Outbox vine în acest context cu o mentalitate destul de amprentata de cultura Mercury360, de orientare spre rezultat. Orice campanie trebuie să aiba o strategie clara, obiective de reacţie a target-ului pe care trebuie să le atingem printr-un plan detaliat de interacţiune, indiferent de canalele abordate. Un plus în ceea ce priveşte capabilităţile Outbox tine de faptul că avem un background de direct & digital, de proiecte 121 integrate offline şi online. Drept urmare, echipa de digital este dublată de echipa de consumer interactions care asigură componentele de call center, promo management, prize logistics, toate procesele fiind gestionate in-house. Iar capabilităţile complete integrate ne permit să propunem şi să implementam soluţii complexe de comunicare 121, strategii de a ajunge la consumatorii brand-urilor noastre într-un mod cu adevarat eficient şi relevant.