Drumul către succesul angajaților în companie
Companiile au tot felul de sisteme informaționale care monitorizează eficiența, inventarul, relațiile cu clienții și vânzările la nivelul întregii întreprinderi. Atunci când vine vorba de job screening, identificarea compatibilității postul sau chiar planificarea succesiunii, evaluarea angajaților este una dintre cele mai eficiente metode pentru a permite organizațiilor să-și aleagă oamenii potriviți și să-i dezvolte la potențialul maxim, în fiecare stadiu din ciclul de viață al angajatului în companie.
Ciclul de viață al angajatului în companie este un o călătorie ce ar trebui să ducă la o relație mutuală, pe termen lung și de succes între companie și noul angajat. Pentru a vă menține rolul de lider eficient, puteți folosi aceste sfaturi pentru a ajuta angajații să aibă un plan de atingere a obiectivelor și de dezvoltare a abilităților. Acesta este drumul pe care trebuie să-l parcurgeți în patru etape pentru a nu vă rătăci și pentru a ajunge la succesul angajaților în companie.
Luați-o pe prima la dreapta către Compatibilitatea cu postul
Pentru a intra pe drumul cel bun, este important să începeți prin a evalua abilitățile și interesele angajatului care se potrivesc cu postul. Nu există nimic mai dăunător pentru succesul angajaților decât numirea talentelor de vârf pe anumite posturi care nu li se potrivesc. Acest lucru este foarte important deoarece compatibilitatea cu postul este strâns legată de satisfacția profesională, creșterea nivelului de engagement, accelerarea performanței și reducerea stresului.
Intrați pe a doua ieșire din sensul giratoriu către Onboarding
După ce a trecut de compatibilitatea cu postul, noul angajat va petrece mult timp prin onboarding. Acesta este etapa care contribuie cel mai mult la succesul angajatului, deoarece aici noul angajat este introdus în cultura organizațională a companiei, se setează obiective, începe trainingul și dezvoltarea abilităților. Pentru a fi lideri buni, este obligatoriu să fiți organizați și să oferiți o experiență pozitivă în acest timp. În acest mod veți reuși să creșteți loialitatea, să reduceți rata de fluctuație a personalului și să îmbunătățiți performanța noului angajat.
Continuați drumul drept către Managementul Performanței
Onboarding-ul nu este sfârșitului drumului pentru dezvoltarea abilităților și training , ci duce direct către managementul performanței, acolo unde abilitățile angajatului trebuie să fie calibrate pentru a-l duce către succes. Stabilirea unui model de performanță este printre cele mai bune metode pentru a încuraja engagement-ul angajaților și pentru a interacționa cu membrii echipei. Dacă vreți să fiți lideri eficienți trebuie să asigurați o comunicare interactivă și autentică, pentru a putea să oferiți feedback și să creșteți încrederea angajaților în timp ce le măsurați performanța. Engagement-ul angajaților duce la o creștere a productivității, la progres către obiective și la succesul angajaților per total. Performanța echipei reflectă realizările voastre ca lideri.
La semafor, virați la dreapta și opriți-vă la…
Continuarea materialului o găsiți pe dorudima.ro.