În doi ani şi-a triplat afacerea cu şosete hipsterești. Povestea Madam Mitza
Înainte de Madam Mitza, Bogdan, care a absolvit Academia de Arte Nicolae Grigorescu, a lucrat ca designer la diverse firme, printre care şi la compania băiatului pictorului Sabin Bălaşa. Asta se întâmplă la sfârşitul anilor ‘90, iar ulterior se angaja la diverse firme de IT, unde făcea graphic design, 3D design, web design sau game design. Şi cum toate se legau de design, nu putea să nu ia calea antreprenoriatului în acest domeniu.
“Pe vremea aceea nu exista acest cuvânt în vocabularul de business. De-a lungul timpului am avut mai multe business-uri. Încercări, succese parţiale, dar şi eşecuri. Pot spune că am o experienţă de business, aşa cum l-am înţeles eu pe parcursul anilor, destul de mare”, povesteşte acesta.
De ce un business cu şosete colorate? De ce Madam Mitza? “Am ales să-mi lansez un alt business pentru că am ştiut de la bun început că voi reuşi de data aceasta cu ce mi-am propus. Sursa principala de inspratie a fost un brand franţuzesc pe numele lui Archiducesse. Ei m-au făcut să mă gândesc că şi la noi se poate. Au o poveste foarte frumoasă”, continuă Bogdan.
Citește mai multe pe WALL-STREET.RO.