Doi ingineri au pus bazele unei afaceri cu bijuterii minimaliste
Astfel au creat brandul Minionette, o “alternativă minimalistă şi creativă la bijuteriile din aur regăsite pe piaţă românească, preponderent importate şi unele dintre ele având un design nu tocmai modern”, după cum spune însuşi fondatorul.
Cristian Ţîrcă a început povestea Minionette împreună cu soţia sa, Mihaela, la finalul anului 2015. Ambii sunt ingineri politehnişti, însă după Revoluţie, când acest domeniu era afectat, Cristian se reorientează către vânzări, unde lucrează pentru companii multinaţionale precum Wrigley, unde ajunge să deţină funcţii de director naţional de vânzări.
“Experienţă căpătată şi entuziasmul anilor respectivi mi-au dat încredere să visez la un business propriu. Sesizasem o necesitate pe piaţă de producţie de bijuterii – lipsa unui furnizor naţional de unelte specifice, care să răspundă nevoilor din piaţă”, povesteşte Cristian.
Citește mai multe pe WALL-STREET.RO.