Furnizorii de energie, “electrizati” de serviciile pentru clienti
Totodata, clientii sunt foarte importanti in dezvoltarea companiei intrucat, daca sunt multumiti, impartasesc experienta lor si pot convinge noi clienti sa apeleze la serviciile furnizorului.
Astfel, trei din zece companii cred ca serviciile pentru clienti sunt importante deoarece pot genera noi oportunitati de venit. 27% declara ca aceste servicii sunt importante din punct de vedere al stabilirii unui avantaj competitiv, in timp ce 14% considera ca principal beneficiu cresterea marjei in furnizarea serviciilor.
Dar pentru ca succesul sa fie cel scontat, pe langa transformarea serviciilor pentru clienti este nevoie si de o transformare a modului in care aceste servicii sunt vazute la nivelul intregii companii.
Acestea trebuie considerate nu doar servicii de suport, ci servicii care genereaza valoare, sunt profitabile si au impact asupra altor procese de business.
Cum serviciile pentru clienti sunt tot mai importante, din ce in ce mai multe companii au initiative de transformare a acestor servicii astfel incat sa sprijine obiectivele de crestere.
Mai mult de jumatate dintre companii (51%) declara ca au stabilit deja o astfel de initiativa, in timp ce 36% dintre organizatii nu au stabilit inca o astfel de initativa, insa lucreaza la acest aspect.