KFC deschide prima unitate cu cafenea în Dorobanţi
Noua unitate din Dorobanţi a generat pe piaţa bucureşteană 50 de noi locuri de muncă şi se preconizează că restaurantul va avea, în primul an de funcţionare, o cifră de afaceri de 1,5 milioane de euro.
“KFC Dorobanți este un proiect test pentru noi , avînd un spațiu de cafenea încorporat în restaurantul propriu-zis. Noul concept Coffee&Sweets i se potrivește foarte bine. Sugestia de a avea o cafenea , mai ales în restaurantele deschise în zone cu multe birouri sau cu tradiție în petrecut timpul lîngă o cafea , au avut-o clienții noștri din România , fiind un test sută la sută local. Însă rezultatele vor fi luate în considerare de către toți colegii nostri din Europa. ”, declară Carmen Lupuleț, director de marketing KFC România.
La începutul lunii septembrie KFC România a introdus în meniu o nouă gamă de deserturi şi cafea “Coffee&Sweets” care cuprinde trei noi specialităţi de prăjituri – Brownie, Cheesamisu şi Tartă cu cremă de ciocolata – şi cinci sortimente de cafea – cafea normală, expresso, latte machiatto, capucinno şi ciocolată caldă.