Povestea Trap Trap, o afacere cu articole vestimentare din pasiune pentru cai
Absolventă de studii economice, Alina Andreea Sluser, o tânără de 26 de ani, a avut dintotdeauna o pasiune pentru cai. A lucrat în vânzări şi marketing, dar, inspirată de nobleţea cailor şi crescând în atelierul de croitorie al mamei, s-a gândit să pună bazele unei afaceri care să le îmbine pe amândouă. A luat naştere Trap Trap, producător de design vestimentar cu inspiraţie din ecvestru, care are vânzări lunare de aproximativ 2.500 de euro, scrie WALL-STREET.RO. Dragostea pentru cai a moştenit-o, de mic copil, de la bunicul din partea mamei. În urmă cu doi ani, după ce vizitează mai multe centre ecvestre, atât în Bucureşti, cât şi în ţară, Alina se gândeşte pentru prima oară ce ar putea să facă să simtă caii aproape chiar şi când nu este în prezenţa acestora. Apare astfel prima colecţie de tricouri polo pictate manual cu cai Trap Trap.
“Din acest motiv spun despre Trap Trap că este mai mult decât un business – este o stare de spirit, un sentiment, o experienţă. – De ce articole vestimentare şi de ce pictură manuală, de curând şi digitală? Ei bine, pentru că în ambele procese de creaţie se investeşte foarte multă răbdare, foarte multă energie şi foarte mult talent care în concordanţă cu muza noastră – calul – oferă articolelor vestimentare o foarte mare însemnătate”, spune Alina.
Citește mai multe pe WALL-STREET.RO.