Smart city versus digital business, în dezbatere la Business (r)Evolution Oradea
Evenimentul de la Oradea se va desfășura la Hotel Ramada, începând cu ora 9.00, și va fi urmat de alte 4 ediții la Constanța (17 aprilie 2018), București (27 septembrie 2018), Craiova (17 octombrie 2018) și Brașov (31 octombrie 2018).
Conferința de la Oradea va fi moderată de jurnalistul Radu Soviani și este structurată în trei sesiuni. Ele vor include o dezbatere interactivă în privința premiselor succesului Municipiului Oradea în implementarea digitalizării.
Prima sesiune a conferinței va oferi consultanță pentru un management performant atât din perspectiva principalelor modificări legislative și a adaptării strategiei de business la acestea, cât și prin prisma noilor soluții de business pe care antreprenorii și managerii le au la dispoziție pentru a-și dezvolta afacerile eficient și în siguranță.
Astfel, Vlad Foica – Tax Manager, KPMG România va aduce în discuție noutățile legislative în domeniul fiscal apărute anul acesta și cum impactează ele activitatea companiilor, de la plata defalcată a TVA, la deductibilitatea dobânzilor sau impozitarea microintreprinderilor; Horia Ungur – Director Vanzări Rețele Proprii, Allianz-Tiriac Asigurări va veni cu soluții concrete de management al riscului, în timp ce Laura Sachelarie – Senior Segment Manager, Telekom România prezintă soluții adaptate pentru optimizarea costurilor, în funcție de specificul fiecărei companii. În aceeași sesiune, Liviu Sav – FCCA Director, InfoCredit și Dumitru Ion – CEO, Kompass România, vor prezenta o serie de aplicații pentru business management și creșterea vânzărilor.
Cu numai 2 luni înainte de intrarea în vigoare a noului regulament al Uniunii Europene legat de protecția datelor personale, Tudor Galos va descrie în cea de-a doua sesiune a conferinței, impactul noilor reglementări GDPR în business și va arăta care sunt primii pași ce trebuie făcuți pentru a nu fi prinși nepregătiți de aceste noi norme. Elena Badea – Managing Partner, Valoria Business Solutions va prezenta conceptul de Inbound marketing¸ arătând de ce acest tip de marketing este mai ușor acceptat astăzi de consumatori, față de metodele tradiționale de marketing.
Smart city versus digital business este tema dezbaterii pe care Dacian Palladi, City Manager Primăria Oradea o propune participanților și invitaților la conferința din 22 martie. În ce măsură digitalizarea și tehnologizarea administrației și infrastructurii locale are un impact asupra mediului de afaceri și cum este resimțit acest impact de către reprezentanții companiilor locale – ca un parteneriat sau o competiție?
Conferința de la Oradea se încheie printr-un workshop de dezvoltare personală, de comunicare, conectare și limbaje de influențare dedicat leadership-ului, formării și transformării de echipe loiale și perfomanțe, în beneficiul angajaților și clienților. Atelierul va fi susținut de Cătălin Stoica, Coach & Trainer – Academia de Bine.
Participarea la eveniment este gratuită în limita a doi reprezentanți per companie, înscrierea trebuind a fi confirmată de organizator, după completarea formularului de înregistrare. Detaliile complete ale evenimentului sunt disponibile pe site-ul doingbusiness.ro, secțiunea Evenimente.