Cum să treci de la “Nu se poate” la “Cum se poate”
Creative Fitness Studio este un program al Fundaţiei Friends For Friends de antrenare a creativităţii, care (…)
Creative Fitness Studio este un program al Fundaţiei Friends For Friends de antrenare a creativităţii, care (…)
Binecunoscuta Roz Townsend, trainer de succes în domeniul comunicării şi autoare a volumului (…)
La un an de la anunţarea Conquest 2015, Orange România comunică primele rezultate ale strategiei sale, (…)
Eco-Rom Ambalaje a lansat campania de informare, educare şi responsabilizare cu privire la colectarea selectivă a (…)
În 2008, România ocupa locul întâi în Europa din punct de vedere al ritmului de (…)
Companiile din Romania investesc în medie 478 Eur/an pentru pregatirea şi dezvoltarea unui manager şi numai (…)
Retailerul de bricolaj Hornbach va inaugura în următoarea perioadă cel de-al cincilea magazin din reţea, (…)
Campania „Românii sunt Deştepţi”, dezvoltată de McCann Erickson pentru brandul de ciocolată ROM (…)
Norvegia a eliminat restricţiile de pe piaţa muncii pentru cetăţenii români, printr-o decizie adoptată de (…)