Clienții „nocturni” și pasiunile lor neștiute: Ce cumpără românii după miezul nopții?
Persoane cu vârste cuprinse între 30 și 34 de ani...Au cele mai multe comenzi plasate după miezul (…)
Persoane cu vârste cuprinse între 30 și 34 de ani...Au cele mai multe comenzi plasate după miezul (…)
Pe parcursul anului școlar 2016/2017, Școala Internațională Americană din București (AISB) a realizat investiții (…)
În ce măsură mamele românce accesează canalele media și de ce? Care este consumul de conţinut media (…)
Lingvistul american Benjamin Whorf a fost primul care, la începutul secolului trecut, susținea că (…)
Conform definiţiei, motivaţia descrie atitudinea unei persoane atunci când alege să facă un lucru în (…)
Fie că vorbim despre un client, potenţial client sau investitor, este vital că lucrurile să meargă aşa cum ai (…)
"Un domeniu în care femeile au fost deschizătoare de drumuri a devenit în mare măsură dominat de (…)
International House Bucharest a susținut vineri, 3 martie, conferința de presă dedicată celebrarii a 15 ani IH (…)
Muzică de excepție, lucrări de artă vestimentară deosebite, oameni minunați... În cadrul concertului (…)