Brandul și omul. Frédéric Lamy: „În retail trebuie să fii optimist, modest și nearogant”
Un retailer trebuie să știe să se identifice pe piață, să știe ce rol joacă pentru produsul său, Mai (…)
Un retailer trebuie să știe să se identifice pe piață, să știe ce rol joacă pentru produsul său, Mai (…)
Muzeul Naţional de Artă al României a lansat, cu ocazia Zilei Internaţionale a Educaţiei, ”Muzeul (…)
Reducerea emisiilor posibile și compensarea emisiilor inevitabile de gaze cu efect de seră a devenit în (…)
Ultimul etaj al Colosseumului a fost deschis de autoritățile din Roma, iar turiștii se pot bucura de priveliștea (…)
Este o realitate românească faptul că 42% dintre elevii români sunt analfabeți funcțional, după cum au (…)
Succesul acţiunilor dedicate lui George Enescu, organizate de reprezentanţele ICR în străinătate nu putea (…)
Vehiculul electric și infrastructura acestuia, carsharingul și carpoolingul, vehiculul autonom, sunt noile (…)
Începe să faci tot ceea ce poți face, sau visezi că poți face. Curajul conține geniu, putere și (…)
Multe dintre locurile de muncă din ziua de azi vor dispărea sau vor fi profund influențate de noile tehnologii. (…)