
Mass-media vs. PR – Doua fatete ale aceleiasi realitati?
Aceasta este tema celei de-a doua editii a Congresului National al Studentilor la Comunicare, care se va desfasura (…)
Aceasta este tema celei de-a doua editii a Congresului National al Studentilor la Comunicare, care se va desfasura (…)
"Daca, in 2007, principalul avantaj competitiv al companiilor romanesti pe piata europeana va fi tot forta de munca (…)
Cele mai eficiente campanii din publicitatea romaneasca au fost premiate pe 25 martie, in cadrul Galei EFFIE (…)
A inceput cea de-a doua editie a concursului "Bursa Rectorului". Organizata in parteneriat de Universitatea din (…)
9,4%. Cu atat a crescut numarul studentilor Erasmus in anul universitar 2003-2004. Proportia este confirmata in (…)
Intre 22 - 23 martie are loc la Bucuresti jurizarea campaniilor inscrise in cea de-a doua editie a EFFIE - festival (…)
Studentii de la varianta de studii "INTENSIVE" din cadrul Programului MBA Romano-Canadian au contractat (…)
In data de 3 martie 2005, a avut loc Ceremonia de decernare a titlurilor de Chartered Financial Analyst (CFA) unui (…)
Liderul mondial in telecomunicatii mobile, Vodafone Group, a preluat Mobifon SA - Connex, in cea mai mare (…)