
Ce întrebare ar trebui să apară la fiecare întâlnire de analiză
În majoritatea întâlnirilor de analiză, accentul cade pe cifre, rapoarte și liste de sarcini. Se discută „ce s-a (…)
În majoritatea întâlnirilor de analiză, accentul cade pe cifre, rapoarte și liste de sarcini. Se discută „ce s-a (…)
Atunci când indicatorii de performanță măsoară doar volumul, oamenii încep să producă mai mult, dar nu neapărat mai (…)
Într-o organizație nu este răbdare pentru analiza nevoilor de instruire; acestea văd beneficii doar în acțiune, (…)
Prea multe cifre obosesc, prea puține lasă impresia de superficialitate. Și, atunci, care e soluția pentru (…)
De câte ori nu ai amânat o decizie pentru că „nu erau toate datele pe masă”? Așteptarea ca informațiile să fie (…)
În multe companii, dashboard-urile oficiale sunt văzute ca un reper absolut al performanței. Dar în spatele lor, (…)
Un raport de activitate nu trebuie să fie un roman, dar nici o simplă listă de bife. În multe organizații, problema (…)
Orice manager sau lider de echipă se confruntă, la un moment dat, cu grafice care nu arată atât de bine pe cât (…)
Un raport nu trebuie să fie un roman plin cu detalii tehnice pe care nimeni nu le citește. De multe ori, un sumar (…)