
Eticheta sedintelor: 10 reguli pe care orice profesionist trebuie sa le stie
Probabil ca urasti sedintele de la birou. Majoritatea persoanelor o fac, insa este bine ca, atunci cand participi (…)
Probabil ca urasti sedintele de la birou. Majoritatea persoanelor o fac, insa este bine ca, atunci cand participi (…)
IKEA asigura angajatilor din Romania un salariu cu mult mai mare decat venitul mediu din tara noastra. In 2013, (…)
Capacitatea de a motiva, de a evalua si de a conduce o echipa de oameni intra in atributiile unui bun manager. (…)
Se spune ca un intelept poate invata mai multe dintr-o intrebare prosteasca decat poate invata un prost dintr-un (…)
Unul dintre argumentele importante ale procesului de delegare este pregatirea unor posibili succesori. Asadar, (…)
Oamenii au o abilitate innascuta - lipsa de onestitate. A fi capabil de a-i manipula pe cei din jurul (…)
Unde sunt oameni sunt si emotii, placute sau neplacute, benefice sau daunatoare. Rolul liderului este de a le (…)
Un nou studiu de piata global arata ca angajatii din intreaga lume apreciaza extrem de mult un mediu de lucru mobil (…)
Susan Fowler, unul dintre cei mai cunoscuti speakeri internationali in empowerment personal, a conturat un sistem (…)