
„Vreau ca fiecare dintre oamenii mei să fie mai valoros astăzi decât a fost ieri!”
Conform unor studii recente efectuate de firma de consultanță Bersin&Associates, companiile ai căror lideri (…)
Conform unor studii recente efectuate de firma de consultanță Bersin&Associates, companiile ai căror lideri (…)
Un bărbat și soția lui se duc la circ. Acolo, văd o mașinarie mare în care dacă bagi câțiva bani, (…)
Nu o să trec în revistă definițiile proceselor care au ca scop generarea de rezultate, pentru că la teorie (…)
© 2013 Harvard Business School Publishing Corp.Nu voi uita niciodată când mi-am luat primul meu costum. (…)
Întâlnesc din ce în ce mai des oameni care, în poziții de management, au o fobie faţă de (…)
Oamenii sunt resursa cea mai de preț a unei companii, iar de modul în care sunt tratați aceștia poate (…)
“Best Training Program in Customer Service” este premiul obţinut de DHL România la Gala (…)
Procesul de motivare, aşa cum a fost descris în materialul anterior, joacă un rol crucial în (…)
„Dacă în acest context economic nefavorabil sunt mulţi oameni care sărăcesc, era clar că cineva (…)