
De ce au nevoie angajații de digital literacy?
Competențele digitale de bază nu mai reprezintă un avantaj competitiv. Ele sunt o condiție de supraviețuire (…)
Competențele digitale de bază nu mai reprezintă un avantaj competitiv. Ele sunt o condiție de supraviețuire (…)
Așteptările angajaților evoluează rapid, iar companiile trebuie să țină pasul pentru atragerea și păstrarea (…)
Companiile recurg frecvent la rebranding intern pentru alinierea valorilor, culturii organizaționale și (…)
Managerii se confruntă adesea cu provocarea de menținere a motivației angajaților fără să aibă la dispoziție (…)
Evaluarea performanței a fost, timp îndelungat, un proces unidirecțional: managerii observau, analizeazau și notau (…)
Plecarea angajaților rămâne o provocare majoră pentru companii, iar motivele nu sunt întotdeauna cele evidente. (…)
Așteptările angajaților față de superiorii lor nu coincid întotdeauna cu realitatea de la locul de muncă. Un studiu (…)
Transparența și echitatea sunt tot mai importante pentru angajați, iar un studiu global realizat de Aon în 2025 (…)
Vizibilitatea în cadrul organizației influențează semnificativ parcursul profesional. Angajații care reușesc să se (…)