
Când tăcerea unui brand e mai valoroasă decât un comunicat perfect
Uneori, tăcerea nu înseamnă absență, ci o alegere conștientă. În anumite situații, lipsa unui comunicat formal (…)
Uneori, tăcerea nu înseamnă absență, ci o alegere conștientă. În anumite situații, lipsa unui comunicat formal (…)
Părinții iau în calcul variante de optimizare a bugetului alocat cumpărăturilor pentru începerea anului școlar. 75% (…)
În comunicarea de brand, tentația este mereu să spui cât mai mult: toate valorile, toate beneficiile, toate (…)
Kentucky Fried Chicken, cunoscut azi sub acronimul KFC, este una dintre cele mai recunoscute și răspândite francize (…)
Puține branduri reușesc să capteze imaginația consumatorilor atât de puternic încât să devină sinonime cu energia, (…)
Ideea de „brand personal” a fost, mult timp, asociată cu influencerii din social media: oameni cu sute de mii de (…)
Coca-Cola. Două cuvinte care au traversat generații, continente și regimuri politice și au devenit sinonime ideea (…)
Prețul rămâne principalul criteriu în achizițiile online, iar tinerii preferă magazinele locale pentru rapiditatea (…)
Pe 25 iulie 2017, compania Nikon a sărbătorit un secol de existență. Astăzi, în 2025, Nikon nu mai este doar un (…)