
Românii aleg magazinele online după prețul mai mic, nu după fidelitate sau recomandări
Prețul rămâne principalul criteriu în achizițiile online, iar tinerii preferă magazinele locale pentru rapiditatea (…)
Prețul rămâne principalul criteriu în achizițiile online, iar tinerii preferă magazinele locale pentru rapiditatea (…)
Pe 25 iulie 2017, compania Nikon a sărbătorit un secol de existență. Astăzi, în 2025, Nikon nu mai este doar un (…)
Prezența online este adesea sinonimă cu existența profesională, iar rețelele sociale au devenit un pilon (…)
Prezența online este adesea echivalentă cu identitatea profesională, iar conceptul de brand personal a devenit (…)
Ai un logo bun, culori coerente și câteva template-uri salvate pe drive. Dar de fiecare dată când un coleg face o (…)
Numele companiei japoneze Sony este rezultatul unei combinații ingenioase între cuvântul latin “sonus”, (…)
Numele „Starbucks” își are rădăcinile într-o referință literară puternică, inspirată din romanul clasic „Moby Dick” (…)
NIVEA, un nume sinonim cu îngrijirea pielii, provine din adjectivul latin „niveus” și semnifică „alb ca zăpada”. (…)
Imaginează-ți brandul tău ca pe o poveste fascinantă care se scrie la fiecare interacțiune, fie că e un click pe (…)