Ce legătură este între relațiile interumane și succesul mărcilor
GfK susţine oamenii de marketing să construiască mărci de succes şi să le imprime energie, prin folosirea (…)
GfK susţine oamenii de marketing să construiască mărci de succes şi să le imprime energie, prin folosirea (…)
Fiecare dintre noi visează să aibă o carieră strălucită, să îşi atingă obiectivele profesionale şi să ocupe (…)
Coca-Cola şi-a păstrat şi în acest an poziţia de lider în topul celor mai mari branduri din lume, (…)
Apple este cel mai valoros brand din lume, evaluat la peste 100 miliarde de dolari, urmat la distanţă de (…)
Pe 8 octombrie are loc Luxury & Aspirational Brands 2012, primul eveniment dedicat brandurilor de lux din (…)
Cât aţi fi dispus să plătiţi pentru o imagine perfectă? Sunt oameni de afaceri care dau zeci de mii de euro (…)
Concertul pe care Lady Gaga l-a susținut în Piața Constituției nu poate să treacă neobservat nici măcar (…)
Mobiado, producătorul canadian de telefoane mobile de lux a ales compania Resonor ca distribuitor oficial (…)
Jolidon, ID Sarrieri, Clujana, Dacia, brânza Năsal, delicatesele La Colline, pălinca Valco, cosmeticele (…)