
De ce vor brandurile de lux în România
Patru români din o sută îşi permit în mod real să cumpere produse de lux. Pasiunea pentru (…)
Patru români din o sută îşi permit în mod real să cumpere produse de lux. Pasiunea pentru (…)
Chiar dacă pentru generaţiile mai tinere pare de necrezut, au existat vremuri în care făceam cumpărături nu (…)
Crina Moldovan și Iasmina de Herbay lansează un nou brand în lumea modei din România, R'Ias (…)
GfK susţine oamenii de marketing să construiască mărci de succes şi să le imprime energie, prin folosirea (…)
Fiecare dintre noi visează să aibă o carieră strălucită, să îşi atingă obiectivele profesionale şi să ocupe (…)
Coca-Cola şi-a păstrat şi în acest an poziţia de lider în topul celor mai mari branduri din lume, (…)
Apple este cel mai valoros brand din lume, evaluat la peste 100 miliarde de dolari, urmat la distanţă de (…)
Pe 8 octombrie are loc Luxury & Aspirational Brands 2012, primul eveniment dedicat brandurilor de lux din (…)
Cât aţi fi dispus să plătiţi pentru o imagine perfectă? Sunt oameni de afaceri care dau zeci de mii de euro (…)