Brandul in criza
De cele mai multe ori, consolidarea brandului si vanzarile sunt privite ca notiuni in opozitie. Fireste ca (…)
De cele mai multe ori, consolidarea brandului si vanzarile sunt privite ca notiuni in opozitie. Fireste ca (…)
"Vinovatii fara vina/Cer sa se faca lumina"... Acest refren imi vine in minte constant atunci cand ma (…)
La o simpla scanare a pietei locale de advertising si comunicare, poti numara pe degetele de la o mana brandurile (…)
Romanii s-au lovit puternic de rebranding cand Dialog si-a schimbat numele in Orange, iar Connex in Vodafone. (…)
Mai devreme sau mai tarziu, criza va fi inlocuita de o noua perioada de acalmie economico-sociala sau chiar de un (…)
Pe drept cuvant, consideram ca femeile si barbatii "se petrec" in lumi paralele. Dar in timp ce barbatii (…)
Ar trebui sa folosim cat de mult putem din produsele fabricate in tara. Pentru ca fiecare cumparatura ar ajuta cu (…)
Din ce in ce mai des am auzit vorbindu-se despre brandul de angajator. Dar ce este el, cum se construieste, cum se (…)