
Brandul personal: util sau doar un buzzword?
Prezența online este adesea echivalentă cu identitatea profesională, iar conceptul de brand personal a devenit (…)
Prezența online este adesea echivalentă cu identitatea profesională, iar conceptul de brand personal a devenit (…)
Ai un logo bun, culori coerente și câteva template-uri salvate pe drive. Dar de fiecare dată când un coleg face o (…)
Numele companiei japoneze Sony este rezultatul unei combinații ingenioase între cuvântul latin “sonus”, (…)
Numele „Starbucks” își are rădăcinile într-o referință literară puternică, inspirată din romanul clasic „Moby Dick” (…)
NIVEA, un nume sinonim cu îngrijirea pielii, provine din adjectivul latin „niveus” și semnifică „alb ca zăpada”. (…)
Imaginează-ți brandul tău ca pe o poveste fascinantă care se scrie la fiecare interacțiune, fie că e un click pe (…)
BRAND MINDS este una dintre cele mai importante conferințe pentru dezvoltarea echipelor. Participanții învață de la (…)
Cu toții vrem un content care „să meargă” pe rețelele de socializare, iar firmele nu fac excepție. Construirea unei (…)
O companie nu este doar despre ceea ce vinde, ci și despre imaginea pe care și-o construiește în ochii publicului. (…)