Branding de succes: ce caută, mai nou, consumatorii
Antreporenorii și liderii de companii trebuie să pună tot mai mult accentul pe transparență și să își (…)
Antreporenorii și liderii de companii trebuie să pună tot mai mult accentul pe transparență și să își (…)
În perioada între 9 şi 12 octombrie, pavilionul B1 de la Romexpo, sub umbrela “All about visual communication” vor (…)
Dacă te gândești la parfumurile care îți plac, probabil îți va fi ușor să identifici brandul, dar numele celui care (…)
Uroborus (cunoscut și sub numele de Uroboros sau Ouroboros) reprezintă un puternic simbol. Un simbol antic. (…)
Sorin Psatta răspunde tot cu o întrebare: „Dar ce nu este, pe lumea asta, efemer și volatil?” „Conținutul social (…)
Piața de Influencer Marketing a fost de 2 miliarde de dolari în 2017 și se așteaptă să crească la 10 miliarde (…)
Raluca Kisescu a fost la Brand Minds și a luat notițe. Să luăm și noi notă! (…)
Lansarea Top Social Brands, clasamentul celor mai influente branduri în social media aflat la a X-a ediţie, (…)
Românii au trecut de faza “all in one”, când se punea foarte mult accentul ca telefonul (…)