
Brandul și omul. Frédéric Lamy: „În retail trebuie să fii optimist, modest și nearogant”
Un retailer trebuie să știe să se identifice pe piață, să știe ce rol joacă pentru produsul său, Mai (…)
Un retailer trebuie să știe să se identifice pe piață, să știe ce rol joacă pentru produsul său, Mai (…)
Marţi, la Ministerul Culturii şi Identităţii Naţionale (MCIN) a avut loc o conferinţă dedicată proiectului (…)
În fecare an, firma de evaluare și strategie Brand Finance evaluează mii de branduri globale și naționale. (…)
Ambasadorul Austriei la București, Gerhard Reiweger, a declarat, luni, că foarte mulți turiști străini sunt (…)
Un nume și o identitate vizuală pot întruchipa arta și ideile reprezentate de culoarea ...albastră? Și pot (…)
Ivanka Trump e zgârcită cu angajații, dezvăluie The Guardian care a stat de vorbă cu mai mulți angajați de la (…)
5 togo, cel mai mare lanț de cafenele din Romania și totodată cea mai accesată franciză românească de HoReCa (…)
Retailerii americani prinşi la mijloc în jocurile politice din Statele Unite încearcă să mulţumească pe (…)
Grupul de pret-a-porter american Ralph Lauren își va reduce numărul de angajați și va închide magazine (…)