
BrandRO. Cele mai puternice 100 branduri româneşti
Brandingul a evoluat în ultimii ani de la o simplă funcție a advertisingului la o componentă esențială (…)
Brandingul a evoluat în ultimii ani de la o simplă funcție a advertisingului la o componentă esențială (…)
© 2015 Harvard Business School Publishing Corp. Mauro Porcini este Chief Design Officer-ul PepsiCo, primul (…)
Ce este un brand? Un logo, un slogan, un produs? Toate astea la un loc, însoţite de emoţie. Pentru că un (…)
Tehnologia a schimbat definitiv modul în care facem afaceri și toate departamentele, inclusiv cel de (…)
Cea mai valoroasă marcă din lume în 2015 este, fără nicio surpriză, Apple. Potrivit clasamentului realizat (…)
Pe 21 și 22 mai, digitalul este recunoscut ca unul dintre cele mai importante canale de dezvoltare a (…)
Vinurile româneşti vor avea un brand naţional propriu prin care vor fi promovate peste hotare, este una din (…)
Diferența dintre brandul personal și un nume pe cartea de vizită este percepția publică: ce se spune despre (…)
Brandul este cel care scoate în evidență compania ta și îi dă identitatea unică. Este factorul care (…)