
Lumea s-a schimbat. La fel și modul în care trebuie făcute vânzările
Tehnologia a schimbat definitiv modul în care facem afaceri și toate departamentele, inclusiv cel de (…)
Tehnologia a schimbat definitiv modul în care facem afaceri și toate departamentele, inclusiv cel de (…)
Cea mai valoroasă marcă din lume în 2015 este, fără nicio surpriză, Apple. Potrivit clasamentului realizat (…)
Pe 21 și 22 mai, digitalul este recunoscut ca unul dintre cele mai importante canale de dezvoltare a (…)
Vinurile româneşti vor avea un brand naţional propriu prin care vor fi promovate peste hotare, este una din (…)
Diferența dintre brandul personal și un nume pe cartea de vizită este percepția publică: ce se spune despre (…)
Brandul este cel care scoate în evidență compania ta și îi dă identitatea unică. Este factorul care (…)
Un nou brand a fost lansat pe piața din România, dedicat conceptului de ”business la feminin„. (…)
Un brand bine construit vinde întotdeauna. Știu, te gândești că firma ta nu este Coca-Cola sau (…)
În lumea businessului și nu numai, brandingul personal a ajuns un fel de noțiune clișeu. Toată lumea (…)