
Nu te mulţumi să creezi un brand „mai nu ştiu cum” decât brandul X
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp. Fiind membră a unui program de consultanţă în (…)
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp. Fiind membră a unui program de consultanţă în (…)
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp.De Anul Nou, printr-un tweet, a fost anunţată lansarea (…)
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp.Ai simţit recent că organizaţia ta este tulburată şi dată peste (…)
Este ca la noi, umanoizii: simţim nevoia să ne reinventăm. Să ne schimbăm... să schimbăm ceva, în funcţie (…)
La sfârșitul lui 2013, Lidl a obținut statutul de Superbrand, ca o recunoaștere a succesului (…)
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp.Într-o zi de joi pe la 11 dimineaţa, magazinul Supreme (…)
Problema este dacă te ocupi de el sau se ocupă alţii! Fiecare interacţiune socială contribuie la construirea (…)
A susține că nu există destin e totuna cu a susține că individualul e nesemnificativ și viața omului e o (…)
În viață, imaginea poate să termine o relație înainte ca ea să înceapă! Fiecare are și este o (…)