Despre bărbații români și relația acestora cu brand-urile și shopping-ul
Bărbatul a fost întotdeauna caracterizat de spiritul de vânătoare și, chiar dacă vremurile s-au (…)
Bărbatul a fost întotdeauna caracterizat de spiritul de vânătoare și, chiar dacă vremurile s-au (…)
Tehnicile moderne de construire a brandurilor se bazează pe activarea simțurilor prin implicarea directă a (…)
Smark Know How îl aduce la Bucureşti, la cea de-a doua conferinţă Romanian Youth Focus, pe Ben Armistead, (…)
Cei de la Interbrand, companie din grupul Omnicom, au publicat astăzi topul „Best Global Brands”, iar (…)
EY a înregistrat o evoluţie pozitivă semnificativă în studiul Trendence 2013, care evaluează şi (…)
Dacia este unul dintre cele mai importante branduri româneşti din toate timpurile. Să abordezi tematica (…)
Otilia Flonta este unul dintre pionerii designului de accesorii, în special de genţi, din România. (…)
Noile mijloace de comunicare permit răspândirea de informaţii şi cunoştinţe mai uşor şi mai rapid, astfel (…)
Aceasta a fost una dintre concluziile raportului global Beyond Pink 2012 prezentat de Ben Grossman (Senior (…)