
Modurile ingenioase în care un director de la American Express impulsionează creşterea afacerii
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp.În rolul său de Group President for Enterprise Growth, pe (…)
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp.În rolul său de Group President for Enterprise Growth, pe (…)
O experiență digitală inedită, o călătorie vizuală în timp, engagement cu brandul - toate acestea au marcat (…)
Bărbatul a fost întotdeauna caracterizat de spiritul de vânătoare și, chiar dacă vremurile s-au (…)
Tehnicile moderne de construire a brandurilor se bazează pe activarea simțurilor prin implicarea directă a (…)
Smark Know How îl aduce la Bucureşti, la cea de-a doua conferinţă Romanian Youth Focus, pe Ben Armistead, (…)
Cei de la Interbrand, companie din grupul Omnicom, au publicat astăzi topul „Best Global Brands”, iar (…)
EY a înregistrat o evoluţie pozitivă semnificativă în studiul Trendence 2013, care evaluează şi (…)
Dacia este unul dintre cele mai importante branduri româneşti din toate timpurile. Să abordezi tematica (…)
Otilia Flonta este unul dintre pionerii designului de accesorii, în special de genţi, din România. (…)