
Omul care a creat pantofi pentru toate brandurile mari din România
A susține că nu există destin e totuna cu a susține că individualul e nesemnificativ și viața omului e o (…)
A susține că nu există destin e totuna cu a susține că individualul e nesemnificativ și viața omului e o (…)
În viață, imaginea poate să termine o relație înainte ca ea să înceapă! Fiecare are și este o (…)
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp.În rolul său de Group President for Enterprise Growth, pe (…)
O experiență digitală inedită, o călătorie vizuală în timp, engagement cu brandul - toate acestea au marcat (…)
Bărbatul a fost întotdeauna caracterizat de spiritul de vânătoare și, chiar dacă vremurile s-au (…)
Tehnicile moderne de construire a brandurilor se bazează pe activarea simțurilor prin implicarea directă a (…)
Smark Know How îl aduce la Bucureşti, la cea de-a doua conferinţă Romanian Youth Focus, pe Ben Armistead, (…)
Cei de la Interbrand, companie din grupul Omnicom, au publicat astăzi topul „Best Global Brands”, iar (…)
EY a înregistrat o evoluţie pozitivă semnificativă în studiul Trendence 2013, care evaluează şi (…)