
România în incertitudine economică: companiile își pierd încrederea în viitor
Pesimismul economic crește când vorbim despre companiile româno-germane, după cum reiese din sondajul „AHK Business (…)
Pesimismul economic crește când vorbim despre companiile româno-germane, după cum reiese din sondajul „AHK Business (…)
Tot mai mulți consumatori caută produse autentice, cu poveste, iar business-ul Produse-Moldovenesti.ro s-a remarcat (…)
Ce înseamnă să fii lider în era Inteligenței Artificiale? Pentru că, e clar, nu mai e vorba doar despre empatie, (…)
Wi-Fi Pro este o soluție de conectivitate deja disponibilă pe piață pentru mari companii și IMM-uri, care a fost (…)
În viața unui antreprenor, prioritățile se așază rapid în jurul afacerii: decizii de luat, echipe de susținut, (…)
Wellbeingul angajaților devine o prioritate strategică pentru business, iar organizațiile din România își adaptează (…)
Nora Dobre (Temenos), Mugur Tolici (Banca Națională a României), Simona Podgoreanu (KPMG) și Cristian Popescu (…)
Arta pare, la prima vedere, un teritoriu îndepărtat de rigorile businessului. Totuși, tocmai aici, în libertatea de (…)
OKR-ul nu e doar un buzzword din Silicon Valley. E un cadru care poate transforma modul în care o echipă lucrează (…)