Un business de succes cu ideile angajaţilor se ţine
Succesul oricărei afaceri stă, în primul rând, în capacitatea de a inova, de a pune mereu (…)
Succesul oricărei afaceri stă, în primul rând, în capacitatea de a inova, de a pune mereu (…)
© 2012 Harvard Business School Publishing Corp.Oricărui director executiv i-ar plăcea să aibă un om ca Allan (…)
© 2012 Harvard Business School Publishing Corp.În urmă cu câţiva ani, conduceam o companie de (…)
Andreea Ionescu, People Catalyst al ConsultWare și Brand Communication Manager la be nat (concept românesc (…)
© 2012 Harvard Business School Publishing Corp.“Produceţi mai mult!” “Faceţi în (…)
L-am întâlnit pe Sergiu Iordache la scurt timp după întoarcerea sa dintr-o călătorie la (…)
© 2012 Harvard Business School Publishing Corp.Deşi Ziua Recunoştinţei a fost sărbătorită în SUA prin (…)
Au construit mini-afaceri, dar cu potenţial de creştere. Cred cu tărie în segmentele de nişă şi spun că au (…)
Clienţii au perioade de concentrare a atenţiei mai mici şi cerinţe mai mari decât oricând, iar (…)