Europenii învaţă despre publicitatea targetată comportamental prin campania „Unzipped”
Asociaţia Europeană de Publicitate Digitală Interactivă (EDAA) a lansat în Marea Britanie prima etapă a (…)
Asociaţia Europeană de Publicitate Digitală Interactivă (EDAA) a lansat în Marea Britanie prima etapă a (…)
Andreea Pleşa este Vicepreşedinte de Comunicare al companiei Roşia Montană Gold Corporation, poziţie din care s-a (…)
Oaspeții hotelului Athénée Palace Hilton București au contribuit la îmbunătățirea vieții (…)
Acesta este bilanțul celei de-a doua ediții a campaniei online vALLuntar “Mai multe cărţi, mai multe (…)
MOL România colaborează cu București FM în campania de colectare a uleiului alimentar uzat de la (…)
240 de bloggeri au fost admişi în ediţia a doua a campaniei online vALLuntar “Mai multe cărţi, mai (…)
Grupul Editorial ALL lansează ediţia a doua a campaniei online vALLuntar “Mai multe cărţi, mai multe (…)
Câștigătorii „Premiului european pentru jurnalism în domeniul sănătății” au fost anunțați (…)
Vreţi să ajutaţi copiii defavorizaţi? Până pe 5 decembrie, dacă mergeţi la Pizza Hut puteţi să oferiţi şi (…)