
Campanie pentru creșterea ratei de frecventare a învăţământului preşcolar
În săptămâna 22-28 aprilie, organizația Salvati Copiii coordonează în România Campania (…)
În săptămâna 22-28 aprilie, organizația Salvati Copiii coordonează în România Campania (…)
Image PR şi Asociaţia Română a Producătorilor Internaţionali de Medicamente (ARPIM) au lansat campania (…)
Banca Comercială Română şi Fundaţia ERSTE demarează o campanie de promovare a prevederii 2% din Codul (…)
Siemens România lansează în luna mai cea de-a doua ediţie a întrecerii bloggerilor pentru (…)
Petrom organizează, pentru al cincilea an consecutiv, campania de promovare a prevederii 2% din Codul Fiscal (…)
În perioada octombrie 2011 – martie 2012, 3.200 de persoane au participat la cursurile de prim-ajutor (…)
Până în prezent, aproximativ 2000 de tineri s-au înscris în cursa pentru câştigarea (…)
Timisoreana, sponsorul principal al Cupei Romaniei, lanseaza Drumul Mingii, campania prin care 1.000 de oameni (…)
Pe 24 martie, in aula Institutului de pneumologie "Marius Nasta" din Sos. Viilor nr. 90, Asociatia (…)