
Seductia in afaceri: Despre exclusivitate si disponibilitate
“Pentru un om inteligent nu este important sa faca parte din majoritate. Prin definitie, sunt destui oameni (…)
“Pentru un om inteligent nu este important sa faca parte din majoritate. Prin definitie, sunt destui oameni (…)
Am primit in ultima vreme cererea de a scrie despre lucruri provocatoare. Esecul este unul dintre ele. Cine n-a (…)
Respectul este baza oricarei relatii pe termen lung. De ce totusi respectul in afaceri, in formele lui cele mai (…)
Campionatul European de Atletism desfasurat anul trecut si-a concentrat toata atentia pe sportivii care pot sa se (…)
Mircea este in prezent director de vanzari intr-o multinationala. A intrat in vanzari la 20 de ani si primul (…)
Petronela Boiculese a fost desemnata castigatoare in cadrul concursului desfasurat pe CariereOnline.ro. (…)
Am pornit „pe teren” in showroomurile auto si am constatat ca oamenii din vanzari nu sunt orientati (…)
Customer Service nu inseamna numai un zambet si un "Buna ziua!" spus cu amabilitate. Neglijarea acestui (…)
Teoria clasica a marketingului ne invata sa credem in succesul fidelizarii clientilor, in timp ce noile teorii ne (…)