
Furnizorii de energie, “electrizati” de serviciile pentru clienti
Serviciile pentru clienti nu sunt suficient exploatate ca instrument de vanzare, desi reprezinta o oportunitate (…)
Serviciile pentru clienti nu sunt suficient exploatate ca instrument de vanzare, desi reprezinta o oportunitate (…)
Esti unul dintre acei oameni care amana mereu ceea ce au de facut? Fie ca este vorba despre lipsa timpului sau (…)
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp. La un moment dat, am fost numit CEO intr-o companie care avea (…)
Se spune ca un intelept poate invata mai multe dintr-o intrebare prosteasca decat poate invata un prost dintr-un (…)
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp. Obiectivul strategiei este cresterea profitabila, care (…)
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp. Pe 13 septembrie 1970, cotidianul The New York Times a (…)
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp. Cea mai prudenta previziune despre viitorul procesului (…)
De obicei, atunci cand esti antreprenor sau detii o functie executiva, vezi doar imaginea de ansamblu si te (…)
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp Un client de-al meu, caruia ii ofer servicii de coaching, este (…)