
Cum să le oferi cu adevărat angajaţilor „din prima linie” puterea de a rezolva prompt problemele clienţilor
© 2013 Harvard Business School Publishing Corp.Poate că nimic nu este atât de fundamental pentru (…)
© 2013 Harvard Business School Publishing Corp.Poate că nimic nu este atât de fundamental pentru (…)
Cum reușești să îți crești vânzările într-o perioadă în care puterea de cumpărare nu mai (…)
În urmă cu câţiva ani, când nu găseam o stradă, îl opream pe un trecător şi îl (…)
Veniturile și numărul utilizatorilor Cosmote România au scăzut în primele trei luni ale acestui an cu (…)
The HUB Bucharest și compania olandeză de consultanță Business Models Inc. au lansat la București "60 days (…)
Clientii Bank of Cyprus ale caror depozite au fost transferate catre Marfin Bank Romania isi pot retrage banii (…)
Dacă până acum ne era greu să obţinem parteneriate de distribuire, import-export, cu ţările vecine, TNT (…)
Conceptul de boutique hotel este relativ nou, primele exemple datând de la începutul anilor (…)
Până acum, în toate organizațiile existau două echipe: conducerea și forța de muncă. Acum există și o (…)