
Principiul cauză-efect: Respectul întâi se oferă, apoi se primeşte
Principiul cauzei și al efectului este prezent în absolut orice ne înconjoară pentru că orice (…)
Principiul cauzei și al efectului este prezent în absolut orice ne înconjoară pentru că orice (…)
De multe ori, privind în jur, avem impresia că respectul nu este decât un cuvânt care trăiește (…)
© 2015 Harvard Business School Publishing Corp Concurenţa dintre cele mai inovatoare companii devine din ce (…)
Dacă o organizație dorește să prospere, ea trebuie să se modifice în mod continuu ca răspuns la evoluțiile (…)
Fondul brazilian 3G, devenit inconturbabil în industria agroalimentară americană, intenţionează o fuziune (…)
Suntem diferiţi cu toţii. Companiile sunt diferite, mediile în care lucrăm sunt diferite. În (…)
Tinerii angajați români din generația Y sunt etichetați de multe ori drept rebeli, nonconformiști și (…)
Cu aproximativ 140 de femei angajate în birourile din București, Cluj și Galați, Intel România (…)
Marea majoritate a companiilor de dimensiuni medii (87%) din Europa evaluează ca pozitivă situația actuală a (…)