
Uneori, PR-ul companiei strică avântul vânzărilor…
Odată cu intrarea pe piaţa liberă europeană, companiile româneşti au resimţit din plin nevoia alinierii la (…)
Odată cu intrarea pe piaţa liberă europeană, companiile româneşti au resimţit din plin nevoia alinierii la (…)
Dacă în acest început de an ai în plan schimbarea locului de muncă sau găsirea unui job, avem (…)
Trăim în era vitezei şi deja nu mai este un lucru neobişnuit. Tinerii vor din ce în ce mai multă (…)
© 2013 Harvard Business School Publishing Corp.Deteşti faptul că oamenii întârzie mereu la (…)
© 2013 Harvard Business School Publishing Corp.Platformele online de tip „crowdfunding”, care (…)
Cum funcţionează comunitatea franceză de business în România? Pe ce criterii? Cum îşi (…)
Asociaţia Green Revolution a premiat ieri, 17 decembrie, cele mai responsabile companii faţă de mediu în (…)
Comunităţile de business există de multă vreme în România, şi temele abordate în cadrul (…)
Companiile din zona de tehnologie intenționează să continue angajările anul viitor, în condițiile în (…)