
Investitorii şi-au pierdut încrederea în rapoartele companiilor
Un nou studiu al ACCA (the Association of Chartered Certified Accountants) arată că, după criza financiară, (…)
Un nou studiu al ACCA (the Association of Chartered Certified Accountants) arată că, după criza financiară, (…)
Toshiba a lansat recent o nouă tehnologie care revoluţionează întreaga perspectivă asupra soluţiilor de (…)
Vineri, 19 iulie 2013, s-a lansat la Cluj-Napoca programul pentru startup-uri STEP UP, al cărui scop este de a (…)
Competenţele reprezintă modelul consacrat în care organizaţiile îşi definesc ceea ce aşteaptă de la (…)
Am găsit undeva o scurtă poveste despre patru prieteni care se cunoșteau încă din copilărie, crescuseră (…)
Raportarea corporativă are un impact major asupra reputației companiei și conduce la creșterea loialității (…)
Înscrierile în cea de-a XIII-a ediţie a competiţiei Internetics au loc în perioada 17 iulie-30 (…)
Circa 35% dintre clienţi utilizează social media pentru a interacţiona cu companiile private, aceştia fiind mult (…)
În vreme ce deficitul global continuă să se intensifice, 54% dintre angajatorii din România (…)