
Ce trebuie să faci pentru a repara imaginea companiei
Serviciile tale au adus prejudicii majore clienţilor. Compania ta se află în centrul unui scandal mediatic (…)
Serviciile tale au adus prejudicii majore clienţilor. Compania ta se află în centrul unui scandal mediatic (…)
La o conferinţă care a avut loc recent în Insulele Virgine Britanice am fost rugat să-mi imaginez că ţara (…)
În ziua de azi este din ce în ce mai greu să îţi menţii angajaţii în cadrul companie (…)
Jumătate dintre membrii organizaţiei absolvenţilor INSEAD din România intenţionează să abordeze noi (…)
Cele mai multe afaceri funcţionează în această perioadă la limita supravieţuirii. Dar aruncaţi o privire (…)
Experţii care au participat la summit-ul de NeuroLeadership ţinut la San Francisco au ajuns la concluzia că o criză (…)
Sunt „păguboşi“ fumătorii pentru companii sau este doar o aparenţă faptul că ei lucrează mult mai (…)
Cred cu tarie ca leadership-ul se regaseste la toate nivelurile companiei, nu numai in varf si ca totul porneste (…)
Criză sau ne-criză, situaţii neaşteptate sau neplanificate apar tot timpul, iar factorul imprevizibil este cel (…)