
Studiu Harvard: Ce face diferența între o companie de top și una mediocră. Rezultatele sunt surprinzătoare
Microsoft, prin compania de strategie globală şi consultanţă de specialitate Keystone Strategy, a publicat (…)
Microsoft, prin compania de strategie globală şi consultanţă de specialitate Keystone Strategy, a publicat (…)
HOSPICE Casa Speranței participă și în acest an la Semimaratonul București OMV Petrom din 14 mai. (…)
„Natura nu a creat ceva mai mare decât un elefant sau o balenă cu un motiv: mărimea generează (…)
Oamenii de afaceri foarte buni sunt cei care investesc în angajați care știu să facă profit. Oamenii de (…)
Peste jumatate dintre angajatori (55,83%) apeleaza in mod frecvrent la recomandari pentru a identifica potentialii (…)
Transformările digitale şi schimbările tehnologice din ultimii ani au determinat companiile să-şi reconsidere (…)
Parlamentarii nu pot fi în conducerea societăţilor care desfăşoară "efectiv" activităţi (…)
Impact Hub din București organizează Sales Boot Camp, un eveniment adresat studenților sau (…)
Cea mai nouă analiză bazată la nivel global pe datele obținute din studiul AON Best Employers arată că pentru (…)