Conflicte la serviciu? Fii tu cel diferit de ceilalţi şi vezi ce se întâmplă
Purtată în limitele bunului simț, o ceartă poate fi primul pas către rezolvarea oricărei probleme indiferent (…)
Purtată în limitele bunului simț, o ceartă poate fi primul pas către rezolvarea oricărei probleme indiferent (…)
© 2015 Harvard Business School Publishing Corp Majoritatea oamenilor din lume consideră că efectele (…)
Dictonul „Ignoranța e fericirea supremă” nu se aplică dacă sunteți managerul a doi angajați care nu (…)
Cum putem noi ca lideri, profesionişti de resurse umane sau specialişti în diverse activităţi, să modelăm (…)
E inevitabil să nu intri la un moment dat în conflict cu vreun coleg de birou. Micile certuri de la (…)
Între 26 şi 30 aprilie, la Cinema Studio şi Cinema Elvira Popescu, are loc cea de-a patra ediţie a (…)
A patra parte a dialogului cu Adrian Stanciu, celebrul consultant de management. Sfertul întregitor. Azi, (…)
Specialiştii ne învaţă că opoziţia şi dezacordul sunt atitudini sănătoase. În absenţa lor, echipele (…)
Conexiunea dintre corp și minte poate fi una extrem de puternică, iar specialiștii fac deja legături între (…)