
Învățarea limbii engleze ca oportunitate de afaceri
Limba engleză nu mai este la fel de important ca în trecut într-un CV, în ultima perioadă (…)
Limba engleză nu mai este la fel de important ca în trecut într-un CV, în ultima perioadă (…)
Se spune că oamenii cu adevărat inteligenţi nu pot sta departe de succes. Ei vor ieşi întotdeauna la (…)
Image PR şi Asociaţia Română a Producătorilor Internaţionali de Medicamente (ARPIM) au lansat campania (…)
Cu o sută de zile înainte de începerea Jocurilor Olimpice de la Londra, P&G anunţă că o sută de (…)
Voluntarii GDF SUEZ Energy România împreună cu voluntarii Fundaţiei Chance for Life au participat la (…)
Valori precum independenţa, curajul şi dorinţa de a face lumea mai bună se regăsesc printre dezideratele acestor (…)
Lidl România a inițiat campania socială “Zâmbet de copil” prin care își propune (…)
În perioada sărbătorilor, libraria online Elefant.ro pune la dispoziţia vizitatorilor săi o platforma (…)
54 de scurtmetraje din 26 de ţări de pe cinci continente au fost selecţionate în Competiţia de Scurtmetraj (…)