Frumosul în business
Distincţie, modă, bun gust, interes față de cultură şi artă, atenţie la calitate. Spaţii frumoase, cu o (…)
Distincţie, modă, bun gust, interes față de cultură şi artă, atenţie la calitate. Spaţii frumoase, cu o (…)
© 2013 Harvard Business School Publishing Corp.Sunt cu toane, dezordonaţi, excentrici şi aroganţi? Poate (…)
© 2013 Harvard Business School Publishing Corp.Nu cu mult timp în urmă, faptul că un manager ocupa (…)
Promoția eficientă a anului 2013 e una diferită de ceea ce există în piață. Și nu pentru că nu ar fi (…)
© 2013 Harvard Business School Publishing Corp.În anul 2010, IBM a făcut, în rândul a 1.500 (…)
Înainte de a citi această carte, știam câteva lucruri despre Ken Robinson și îi urmărisem (…)
© 2013 Harvard Business School Publishing Corp.În august 1942, generalul Bernard Montgomery a sosit (…)
O să vă surprindă, dar nu despre sistemul românesc de învăţământ e vorba, ci despre cel (…)
Teresa Amabile și Steven Kramer, soț și soție și cercetători în psihologie, au vrut să explice cum mediul (…)